Hyundai: Éra začínající písmenem „i“ končí. Vrací se klasická jména

Když Hyundai před lety oznámil příchod nového označení začínajícího písmenem „i“, bylo to zdůvodňováno snahou oddělit starou éru značky od té nové. Dříve totiž každý model nesl nějaké jméno, ale v poslední době jsme byli svědky příchodu modelů i10, i20, ix35 nebo ix55. Jenže teď to vypadá, že tato strategie brzy skončí. 

Hatchbacky | Hyundai | Design

Fotogalerie: Hyundai představuje oplastovanou verzi modelu i20

Automobilka ostatně už dříve naznačila, že tento systém nebude úplně stoprocentní. Když mělo přijít nové Santa Fe, mluvilo se o příchodu modelu ix45, jenže nakonec Hyundai znovu použil Santa Fe. Aktuálně navíc nástupce ix35 dostal zpět jméno Tucson a tak to bude pokračovat.

Testy | SUV | Srovnávací testy | Hyundai | Nissan

Srovnání Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 4x4 vs. Nissan Qashqai DIG-T 160

 

Důvodem je fakt, že toto označování modelů nepřineslo zejména v Evropě takový úspěch, jak se očekávalo. Nová generace modelu i30 si toto označení ponechá, ale nástupce větší i40 už by se měl jmenovat jinak, dost možná ponese staré jméno Sonata, ale ve hře je i zcela nové označení. Uvidíme. 

Zdroj: GoAuto

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 110 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků