Hyundai Elantra Sport má 204 koní. U nás ale asi nebude

Na internet unikly fotky nového modelu Hyundai Elantra Sport. Zatím vůbec není jasné, jestli se něco takového dostane na český trh, nicméně sedan s přeplňovanou šestnáctistovkou o výkonu 150 kW (204 k) a točivém momentu 265 Nm by mohl oslovit docela dost zákazníků i v Evropě, pokud by dostal atraktivní cenovku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Elantra Sport zatím pro český trh v plánu není. Navíc oficiální premiéra je plánována až na říjen nebo listopad. Pod kapotou je šestnáctistovka s turbem a výkonem 204 k

Oproti běžnému modelu Elantra (na domácím korejském trhu se Elantra jmenuje Avante) dostane model Sport 18" kola s pneumatikami 225/40, snížený a přitvrzený podvozek, upravené řízení, větší brzdy a spoustu nových detailů do interiéru včetně anatomických sedaček.

Testy | Hatchbacky | Hyundai | Design

Fototest Hyundai i20 Active 1.0 T-GDI: Plasty na korejský způsob

Převodovka je v základu šestistupňová manuální, ale Hyundai bude nabízet i dvouspojkový sedmirychlostní automat. Zrychlení z 0 na 100 km/h se odehraje za méně než 8 sekund a Elantra Sport se rozjede na více než 220 km/h.

Na ostatní trhy by se měla Elantra Sport dostat až na konci roku. Světová premiéra je totiž plánována na americkou tuningovou show SEMA, která se koná až v listopadu 2016.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai i30 1.582
Rok výroby: 2011
Stav: 84 761 km
Cena: 129 000 Kč
Hyundai i30 1.582
Rok výroby: 2012
Stav: 121 058 km
Cena: 174 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2012
Stav: 74 208 km
Cena: 125 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků