Hyundai Elantra: omlazený Korejec představuje nové nárazníky i hezčí interiér

Hyundai představil facelift pro model Avante, který v Evropě známe jako Elantru. Facelift to možná na první pohled není nijak zásadní, ale změn je více než dost. Modernizované provedení je delší o rovných dvacet milimetrů. Nečekejte ovšem nový rozvor náprav, větší jsou pouze nárazníky. Ten vpředu přibral pět milimetrů, zadní pak dostal navíc dokonce 15 mm. Nové nárazníky nesou samozřejmě také přepracovaný design. Změny se dotkly i masky chladiče, hlavních světlometů nebo designu litých kol. Nechybí ani diody, které najdete jak vpředu, tak v zadních svítilnách.

Testy | Hyundai

Test: Hyundai Elantra 1.6 - nic pro Čechy. Je to ulítlé

V rámci modernizace Hyundai upravil také interiér. Přepracovaná je palubní deska, výdechy ventilace se stěhovaly výše. Do výbavy nově přibyla odvětrávaná sedadla nebo parkovací asistent. Tím nejvýznamnějším je ale nakonec nový motor. Konkrétně se jedná o naftovou jedna-šestku, která nabídne 128 koní, 279 Nm a především kombinovanou spotřebu 5,4 l/100 km.

Prodeje omlazené Elantry budou postupně zahájeny ve čtvrtém čtvrtletí letošního roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 110 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků