Hyundai Curb: Veloster v Detroitu nebude osamocen (první foto)

Už pěknou řádku týdnů víme, že se detroitský autosalon stane místem premiéry nového „semikupé” (těžko říci, jak jinak nazvat vůz, který má z jedné strany dvoje a z druhé jediné dveře) Hyundai s názvem Veloster. A tento týden jsme si mohli prohlédnout i jeho první lepší oficiální snímek.

Ačkoli jde o jistě významnou premiéru, Hyundai do Detroitu přiveze ještě jednu novinku, byť zatím v podobě konceptu. Jmenuje se Curb a reprezentuje jakési kompaktní SUV. Nevíme o něm prakticky vůbec nic, jen že mu automobilka interně říká HCD-12 a vznikl v kalifornském designovém centru firmy (a pod jednu ze skic se dokonce podepsal Arnold...). To chce tímto konceptem navázat na „fluidní” tvary posledních novinek Hyundai.

Hyundai Curb bude plně odhalen již v pondělí v Detroitu, do té doby si při jeho zkoumání budeme muset vystačit se dvěma přiloženými obrázky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hyundai Curb se zatím odhalil jen takto
Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2008
Stav: 73 355 km
Cena: 53 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 125 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek