Hyundai Coupé Cool Emotion: jenom pro oko

Korejská automobilka Hyundai připravila speciální edici svého modelu Coupé s názvem Cool Edition. Edice, která čítá pouze 100 kusů je určena jen pro vybrané trhy, a to za cenu 25 590 eur.

Akční model nabízí však jen více výbavy za danou sumu a trochu odlišnosti ve stylingu. Základem jsou dvě barvy a to bílá Crystal White a šedá Carbon Grey. Součástí paketu je také kožené čalounění sportovních sedaček červenou kůži, 18" kola z lehké slitiny Borbet, automatická klimatizace, vyhřívané sedačky, sportovní pedály a kulisa řadící páky, nové dekorace interiéru a tím to v podstatě končí.

O pohon se pak stará základní agregát o objemu 2 litry s výkonem 105 kW (143 k), který neohromí dynamikou, ale na druhou stranu dopřeje majiteli kombinovanou spotřebu 8 l naturalu na 100 km.

Klepněte pro větší obrázek

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 115 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 24 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 6 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků