Hybridní pohon dostanou do několika let všechny značky koncernu VW

9 komentářů

Driver
17. září • 13:28

1) Eektromobil není na pořadu dne, nebyl už 115 let a budoucnost závisí na +200% účinnosti a -200% ceny. (Nereálné)
2) Hybrid tedy elektromobil doplněný spalovacím motorem je vhodný jen na krátké trasy a jeho ekonomika je přesto velkou otázkou. (Bez dotací nesmysl)
3) Spalovací motor i bez dotací je zatím nejpřijatelnější.
4) Hybrid i elektro jsou z pohledu ekologie a započtení všech nákladů a procesů na výrobu mnohem větší zátěž pro přírodu!
5) Svět zatěžuje tolik jiných větších zdrojů znečišťování, že omezování spalovacích motorů je směšné!
6) Komu vadí smog v městech, nechť se informuje na radnici, proč ve 02h ráno stojíte na každém semaforu minutu na červenou, když v okolí 2 km není ani jedno auto. Proč je doprava řízena tak neekologicky?

sy35
17. září • 14:38

Drivere, když pominu tvůj hluboký omyl v tom, že hybrid je elektromobil doplněný spalovacím motorem, což fakt není, tak co tě jako vede k závěru, že se hodí jen na krátké trasy? To mi fakt vysvětli. On se pak rozpadne, nebo co?

Driver
17. září • 20:35

Dlužím ještě hednu odpověď, tak tedy; delší trasa s hybridem: jel jsi v tom někdy? Jakmile vyčerpáš energii z alternativního pohonu, tak jsi na tom hůř, než konvenční pohon, protože jsi těžký. Účinnost hybridu je zajímavá jen u prvních km, kdy konvenční pohon nepoužiješ. Pořizovačka 200% vyšší a dojezd je nesmyslně malý! Kdo hybrid neměl, asi žije v marketingových iluzích. Je to jako solár na rodinný domek. Je to cesta, ale není to pro chudé lidi. Poměr hodnoty a investice je nezajímavý. Ty stejné peníze lze uspořit i tak, že nebudeš topit na 28 ale na 24. U hybridu to je totéž. Jezdí s ním 90kmh a nebrzdí a nešlap na plyn. Jinak jestli chceš jet do Amsterdamu 140-200kmh tak je lepší naftový 6ti hrnek. Nic úspornějšího není.

K&K&K
17. září • 22:39

Samozřejmě, že na cestu do Amsterdamu 140-200km/h je nejlepší naftový šestihrnek. Ale ne každý cestuje neustále napříč Evropou a je spousta lidí, kteří převážnou většinu jízd absolvují v režimu cesta do práce a zpět, cesta na nákup a zpět, občasný výlet a tam má plugin hybrid svůj smysl, protože 95% cest vybavíš vetšinou na elektriku a na zbytku holt taháš sebou tu zbytečnou zátěž o které mluvíš. Celková bilance je ale i tak příznivá.

Driver
17. září • 23:55

Kkk: Bilance je velmi nepříznivá. Mluví jako PR. Hybrid nebo Plug in Hybrid (lze doma doplnit) je tak drahý, že se nevyplatí a má drahý ale brutálně drahý servis. Nemluvě o tom, že v autorizáku neumí rozeznat vadnou jednotku na vyhřívání sedaček od nezávadné. Ony totiž často mají vadu v tom, že vysají aku a závada je sporadicky a diagnostika ji nenajde. To jsou dnešní vozy. Držím Ti palce s plug-in hybridem po záruce. To jsou doslova kosmické technologie. Diagnostiku na Teslu bych chtěl vidět. To musí být masakr. No a teď do toho Hybrid navíc? NECHÁPU.No a na 95% tras použiješ spalovací motor? To nebude reálné ani za 10 let. Lidi mají problém dát 50.000kč (10% ceny Octavie) za TDI a jezdí v TSI a Ty se tváříš že hybrid bude zadarmo? Prius stojí s nějakou výbavou milion a to už jich Toyota postavila asi 5 mi o kusů avývoj má zaplacen. Octavia Hybrid 1,2 TSI bude drahá. Cenu odhadnu na 1,2 mega a to ji bude muset VW AG dotovat, jinak 1,3 mega a to je neprodejný. (Nevim exaktně, ale pro obrázek) To si na cestu do práce koupí kdo? Ti, co 50.000 za TDI nepřiplácí ne a Ti co TDI jezdí už vůbec ne. Kdo to bude kupovat? Tohle je utopie. Víš jaký nezájem byl o GREENLINE Škodovky, když byly bez ADBLUE a měly nejnižší spotřebu a stály asi o 50.000kč více než obyč TDI a asi o 100.000kč více než TSI? Nikdo to nekupoval, výroba zastavena u všech modelových řad (aktuálně Superb3 opět Greenline, ale prodeje teprve začínají ) Nevidím prostor pro Plug in hybridy, když za půl ceny koupíš konvenční pohon. Dostane to jen státní správa v Superbech (1,6mega) a SUV Snowman(přednázev) (1,8mega) a pak to koupí pár lidí, není prostor pro drahé technologie. Nebo to VW AG za dotuje tak, že ceny půjdou na ceny konvenčních pohonů, ale to je utopie. Toyota to neaplikovala ani u Lexusu, kde by to byl marketing roku. Zbývá převratný vynález ve formě o 200% lepších aku. Proč ne. Ale 115 let se to nepovedlo. Ani Toyotě. A ta se tím zabývá asi 20let a má současně i kapitál jaký nemá nikdo na planetě kromě VW AG. Povede se teď VW AG? Víš kdy se to povede? Až smartphone budeš nabíjet jednou za 10 dni,a drahý servis zůstává. AUTO JE NEJHORŠÍ INVESTICE a HYBRID JE NEJHORŠÍ!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zelí
18. září • 11:22

Celá elektrobublina je směšná. Autíčko malého kluka jezdí na 4 nabíjecí tužkovky a tesla jeho tatíka na 7000 tužkovek. Autíčka jsou technicky je to naprosto shodné. Dokonce i cena autíčka bude asi úměrná počtu obsažených tužkovek. Zatím nikdo nic kloudného nevymyslel.
Pro velkovýrobce toto není cesta. Pokud by chtěl VW vyrobit milión elektrokár, tak jim musí někdo dodat 7 miliard nabíjecích li-ion tužkovek. Takový dodavatel na zeměkouli není.

K&K&K
18. září • 0:20

1. ČR není pupek světa a to, že je zde něco ekonomický neprůchozí neplatí všude.
2. Lidí kterým stačí denně 40-60km, což pokryje elektrika je spousta, ano ti co jezdí dálky nejsou vhodní kandidáti na plugin.
3. Cena hybridů jde pomalu, ale stabilně dolů, ano cena třeba Golfu GTE nebo Priusu Plugin kolem 37 k eur je stále vysoká, ale před pěti či osmi roky by to bylo přes 60k eur. A cena ještě půjde dolů tím jak se zapojí více výrobců.
4. Takže hybridy samozřejmě jednorázově nevytlačí spalovací motor, ale postupně si svůj koláč trhu vybudují. Oni v automobilkách nejsou zas takoví pitomci aby vyvíjeli a vyráběli něco co absolutně neprodají.

Vana666
19. září • 6:17

KKK:
1- ekonomika fuguje všude stejně. Rozdíl je pouze když se v určitých zemích násilně zvrátí speciálními dotacemi nebo naopak daněmi. Ale to už pak není ekonomika.
2- pokud někomu stačí denně 40-60 km, nepotřebuje vůbec hybrid a vše objede čistým elektromobilem a ještě si u něj může nechat zkrátit zbytečně velký dojezd :-)
3 - souhlas
4 - Současné hybridy nejsou schopné vybudovat koláč trhu samy. Jedině když se tomu násilně pomůže viz bod 1

Driver
17. září • 20:20

Nevytrhuj věty z kontextu. VW bude mít všechny low-cost hybridy ( Škoda seat vw ) jen elektro+spalovací motor. Takže diskuse se vztahuje k článku, ano. Momentálně už zavedení do masové výroby brány jen než VW bude mít k dispozici novou generaci aku do čehož investoval nyní nejvíce prostředků, ze všech kdo na aku pracují po celém světě. A než nastoupí EURO7, a to je už v příští generaci. Jestli bude mít hybridní pohon kromě elektro u Bentley třeba vodík je v této diskusi okrajové. Jsem zvědav, jak obhájíš své tvrzení. Palivové články ani vodík fakt u levných aut nebudou.Který hybrid je na trhu lepší než Lexus600? Já v lepším nejel a tohle je katastrofa... Mám jeden k prodeji ;-)

Doporučujeme

Články odjinud