Hybridní čtyřkolka Ferrari opět blíže skutečnosti

Automobilka Ferrari posledních několik let pracuje na svém systému připínatelného pohonu všech kol určeném pro vozy s motorem vpředu i uprostřed a nazývaném „vkládatelné 4x4“, ovšem dosud jsme k němu žádné podrobnější údaje němeli k dispozici. Na počátku letošního roku unikly informace z Evropského patentního úřadu, kde si Ferrari nechalo ochránit svoji soustavu pohonu všech kol v kombinaci s elektromotorem v jakési hybridní soustavě. Krátce po tomto objevu jeden z firemních šéfů Amedeo Felisa oznámil, že studie vozu s tímto pohonným systémem by se mohla objevit již letos v prosinci na autosalonu v Los Angeles.

Podle nových zákulisních informací se tato soustava ponejprve objeví v následníkovi současné řady 612 Scaglietti. Ten by se měl začít vyrábět již v roce 2011, ale zmíněný systém bude k sérové produkci připraven nejdříve za pět let, tedy někdy v roce 2014. 

Klepněte pro větší obrázek
Ferrari 612 Scaglietti
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků