Hybridní čtyřkolka Ferrari opět blíže skutečnosti

Automobilka Ferrari posledních několik let pracuje na svém systému připínatelného pohonu všech kol určeném pro vozy s motorem vpředu i uprostřed a nazývaném „vkládatelné 4x4“, ovšem dosud jsme k němu žádné podrobnější údaje němeli k dispozici. Na počátku letošního roku unikly informace z Evropského patentního úřadu, kde si Ferrari nechalo ochránit svoji soustavu pohonu všech kol v kombinaci s elektromotorem v jakési hybridní soustavě. Krátce po tomto objevu jeden z firemních šéfů Amedeo Felisa oznámil, že studie vozu s tímto pohonným systémem by se mohla objevit již letos v prosinci na autosalonu v Los Angeles.

Podle nových zákulisních informací se tato soustava ponejprve objeví v následníkovi současné řady 612 Scaglietti. Ten by se měl začít vyrábět již v roce 2011, ale zmíněný systém bude k sérové produkci připraven nejdříve za pět let, tedy někdy v roce 2014. 

Klepněte pro větší obrázek
Ferrari 612 Scaglietti
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 31 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků