Hybridní BMW 5 se představí již v Ženevě

Nová „pětka“ od BMW se začne prodávat již v červnu, ale ještě před tím bychom se měli seznámit s jejím hybridním provedením, a to již v březnu na autosalonu v Ženevě. Zde se ve formě studie představí model s názvem BMW ActiveHybrid 5 a sériová verze se má začít prodávat příští rok.

Podle všeho se pod kapotou bude skrývat stejná pohonná jednotka jako ve stávajícím hybridu postaveném na bázi sedmičkového sedanu, půjde tedy o třífázový synchronní elektromotor vklíněný mezi zážehový vidlicový osmiválec s objemem 4,4 l a osmistupňovou automatickou převodovku. V této konfiguraci má elektromotor pouze přispívat k razantní akceleraci, ale při brzdění poslouží k rekuperaci brzdné energie.

O již dříve představených vozech BMW ActiveHybrid jsme psali například na tomto místě.

Tip: Přečtěte si detailní představení nového BMW řady 5.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW 5 2010
BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek