Ten měl taky šlapky a dalo se na něm jet jako na kole. A dokonce při šlapání šly i řadit rychlosti!A to už v 50. letech!!!
1. jak se nastavuje vyska sedla (nebo tam je napevno?)2. umisteni zadni brzdy neni zrovna stastne
Hezké, ale měl bych bobky, že se to kolo pode mnou rozlomí na dva kusy. A to přesně v místě kde se stýkají oba trojúhleníky rámu, kde je konstrukce nesmyslně extrémně zeslabená.Designéry bych rovnou vyhodil na dlažbu a rám bych radši svěřil odborníkům na rámy. Ušetřilo by to do budoucna hodně soudních tahanic i peněz za náhrady pozůstalým.
Ooo ty si ale odborník. Ten trojuhélník má za úkol kolo zpevnit, není nosný. Ty skřížené ''trubky'' působí jako taková vzpěra. Ta ze sedlovky se opírá o hlavu a naopak, takže kolo by mělo být pevné dost a nějaké seskočení s patníku by asi vydrželo...
kryton: aha, takže trojúhleník zpevňuje a přitom není nosný. Dobrá logika, že ? A trubka ze sedlovky se o hlavu samozřejmě neopírá. To jen tak vypadá naooko pro ty co nemají o konstrukcích ani páru, koukám i u tebe to padlo na úrodnou půdu. Prostě křížový rám je konstrukční nesmysl, místo dotyku obou trojúhleníků je kritický článek z hlediska praskání i pružné deformace a vůbec nezáleží kam která trubka nakonec směřuje. Na zjištění že to tak je ani nemusíš studovat VŠ. Stačí jen trocha zdravého rozumu a nenechat se napálit módními výstřelky.A jestli mi nevěříš, tak si slep dvě trojúhelníková pravítka špičkama k sobě a pak s nima zakruť.
No a když slepíš ty dvě pravítka s přesazením, tak jak je to na tom kole, tak se ani nehnou ;-) No a vzhledem že je to karbon, tak se dá předpokládat že rám je jen jeden díl...
rám je určitě jeden díl, o tom tady snad nikdo nepochybujetím ovšem jeho výhody končí, křížový rám si dovolí dělat snad jen výrobci kol, protože vědí že lidí je dost, jsou blbí a koupí všechnoale tam kde už o něco jde si takovýhle paskvil na pevnost nikdo nedovolí - třeba projektant mostů, stožárů nebo jeřábů by takový kopanec neudělal nikdy. Byl by zfleku bez práce
Ten ram je pevny dost a zadny z tech problem co uvadis to nema, to neni lepene dohromady, mozna to tak jenom vypada. Takovych ramu lita po svete docela dost ... problem je jinde. 17kg, 240W na predni kolo, rok 2010 a kolo ma Vckove brzdy .. neuveritelny.
hmm a hlavně ty véčka maj rekuperaci !!! :-O buďto má to kolo celkem 3 brzdy (pokud by rekuperaci mělo i zadní kolo mělo by celkem 4 brzdy, což je zase nesmysl když zadní kolo není hnaný) nebo někdo šíří nesmysly ;-)
tohle se klukům od lexusu nepovedlo, brzdy fakt šílenost, ráfkové brzdy v roce 2010 :-D a opravdu by mě zajímala ta rekuperace. Napletení kol taky vypadá jak na ČZtě z 50 let. s bubnovejma brzdama. V dobe plochych hlinikovych dratu a nebo celokarbonovych kol (rafek, vyplet, naba) tohle působí komicky. Jestli takhle dělaj i auta tak teda nevím:-)) Ani ten design teda nezaujal...doporučuji zkouknout co vytvořila Honda za kolo, na sjezd. www.mtbs.cz ...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.