Hybridní ani elektrická R8 ve Frankfurtu nebude, říká Audi

Minulý týden se objevila spekulace, že Audi přiveze na letošní frankfurtský autosalon kromě plánované otevřené verze modelu R8 také verzi hybridní, nebo zcela elektrickou. Ač by bylo trochu nezvyklé, že by automobilka začínála svou „hybridní dráhu” zrovna u tohoto modelu, nepochopitelné by to rozhodně nebylo - různé ekologické technologie jsou dnes v módě a ukázat své možnosti zrovna na supersportovní R8 by jistě sklidilo velký zájem veřejnosti.

Bohužel se zdá, že nic podobného není na pořadu dne. Mluvčí Audi se nechal slyšet, že spekulace o představení hybridní či elektrické R8 ve Frankfurtu zkrátka nejsou pravdivé, s jistotou ale potvrdil prezentaci otevřené verze R8 Spyder.

S jistotou ale budeme moci nad eko-R8 zlomit hůl až na sklonku léta, kdy letošní Frankfurt otevře své brány. Pokud měl být tento model velkým překvapením, může mluvčí klidně „mlžit”, nebo o něm ani sám nemusí vědět...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi R8 V10 5,2 FSI
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků