Podobným směrem se budou ubírat i další výrobci pokud přežijou. Nedávno v nějakém ekonomickém magazínu bylo, že na světě není místo pro takové množství automobilek.
neni nejaka sila, ktera by zastavila tyhle hovadiny? je to jen buzerace. vysledek je mizivej. proc se nezameri na to, kde je opravdu znecisteni ovzdusi? prumysl, nakladni auta atp. osobni doprava prispiva jen zlomkem % v tomhle kolecku.
Asi to az zas takova kravina nebude, kdyz to chce aplikovat i Ferrari. Předpokládám, že to má smysl i u aut tohoto druhu, kde se brzděním dá rekuperovat dost energie, která naoplátku vylepší dynamiku auta lepší akcelerací.Ekologie se asi bere jako vedlejší pozitivní produkt.
No, pokud to chce i Ferrari, tak to znamená jedině to, že chce využít momentální velkou popularitu takovýchto "řešení" a chce na tom vydělat. Nic víc.
Chlape a co tak pozerat sa na "HYBRID" ako na ABS, ESP a podobné systémy. Jedná sa tu tiež o využitie energie ktorá je napríklad pri prudkom brzdení "vyhodená von oknom". Ja by som to dal povine do kazdého auta -z titulu tohto pohladu- ako bude o chvilu ABS , ESP alebo airbagy.
Výsledky celých těch eko nesmyslů se už začínají naplno projevovat - Čína, která sama má ekologii u prde1e, teď skupuje po celém světě krachující podniky. Ale my v Evropě si budeme dál prodražovat naše vlastní výrobky, aniž bychom si aspoň chránili trh. Dlouho to nepotrvá a Číňani nás sežerou zaživa... :-/
Řekl bych, že Ferrari jde s hybridem podobnou cestou jako Toyota u Lexuse, tedy elektrika bude fungovat ke zlepšení dynamiky aneb KERS v civilním autě :-))
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.