Hybidní SUV Kia Niro se ukazuje také v evropské verzi

Kia Niro je první hybrid této korejské značky. Prodávat se bude i v Evropě a na konci roku dostane i tažné zařízení pro až 1300 kg těžký přívěs.
Seznam kapitol
  1. Kia Niro
  2. Fotogalerie: Kia Niro

Korejská automobilka Kia poprvé uvádí na trh automobil, který byl od základu vyvíjen jako benzíno-elektrický hybrid. Na rozdíl od příbuzného modelu Hyundai Ioniq či konkurenčního Priusu není Kia Niro hatchback, ale SUV.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kia Niro nabídne 150 hybridních koní a spotřebu 3,8 litru benzínu na 100 km. Později přibude možnost příplatku za tažné zařízení. Budete moci zapřáhnout až 1300 kg

Základní technické údaje jsme si už představili, nyní si ale můžeme prohlédnout Kiu Niro v evropské specifikaci. Tak se bude prodávat i u nás. Pod kapotou se nic měnit nebude, dostaneme rovněž atmosférickou šestnáctistovku pracující v upraveném Atkinsonově cyklu, dvouspojkovou automatickou převodovku a elektromotory.

Testy | Ojetiny | Dacia | SUV | Off-roady | Dacia Duster

Test ojetiny Dacia Duster: Co ho nezabije...

Celkový výkon hybridní soustavy je 110 kW (150 k) a točivý moment 265 Nm. Hodnoty spotřeby ještě nejsou známé, ale automobilka si klade za cíl dosáhnout na emise 89 g/km CO2, což odpovídá spotřebě 3,8 litru benzínu na 100 km.

Rozvor SUV Kia Niro má délku 2700 mm a do kufru se vejde v základním uspořádání 421 litrů nákladu. Díky nízké spotřebě hybridního pohonu by si měla Kia Niro vystačit s nádrží jen na 45 litrů benzínu. Na konci roku 2016 ještě dorazí možnost připlatit si za tažné zařízení. Hybridní SUV pak utáhne až 1300 kg.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Kia Niro
  2. Fotogalerie: Kia Niro
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2009
Stav: 67 003 km
Cena: 95 000 Kč
Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2008
Stav: 92 453 km
Cena: 75 000 Kč
Kia Ceed 1.582
Rok výroby: 2012
Stav: 153 105 km
Cena: 125 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků