Hudebník will.i.am skvěle doplňuje kampaň Striking Angles propagující model Lexus NX

Společnost Lexus Europe oznámila zahájení kreativní partnerské spolupráce s globálním podnikatelem, průkopníkem a hudebníkem jménem will.i.am. Držitel ceny Grammy bude se značkou spolupracovat na propagaci technologií a vyzývavého designu v rámci kampaně „Striking Angles“ k uvedení nového modelu Lexus NX. 
 
Dnešním oznámením byla zahájena jedinečná spolupráce zahrnující svět hudby, designu a technologií. V rámci kampaně jako takové je pak will.i.am připraven navrhnout vlastní limitovanou edici NX – prémiového středně velkého SUV s vyhraněným ztvárněním exteriéru. Rovněž bude ústřední hvězdou nejnovějšího televizního spotu, jenž se představí ještě v letošním roce. 
 
will.i.am uvedl: „Ať již dělám cokoli, vždy se snažím, aby to bylo překvapivé a neobyčejné, kladu důraz na inovace a převratné přístupy. Totéž platí pro moji partnerskou spolupráci se značkou Lexus v rámci kampaně Striking Angles. Na pozadí naší společné filozofie v oblasti designu jsme pracovali na všestranné kampani, která se staví proti běžným designovým konvencím a podněcuje lidskou představivost.“
 
Při příležitosti zahájení uvedeného partnerství byl uveden krátký film představující tohoto zpěváka a skladatele. Film vyzdvihující synergii mezi inovacemi a technologiemi opticky oživuje jeho skladbu ‘Dreaming about the Future’, jejíž premiéra proběhla v rámci will.i.amovy instalace Pyramidi na výstavě Digital Revolution v londýnské galerii Barbican. Uvedená skladba, na níž se podílel i brazilský hudebník Sérgio Mendes, je středobodem pohlcující instalace vzniklé za podpory automobilky Lexus. Je ukázkou spojení digitálních a analogových hudebních technologií i promítaných vizuálních prvků. V krátkém filmu se objevuje i kreslená grafika, inspirovaná nápadným a překvapivým designem, pro nějž má will.i.am slabost, což platí i pro značku Lexus. 
 
Alain Uyttenhoven z Lexus Europe uvedl: „Ze spolupráce s will.i.amem máme ohromnou radost. Svým bezkonkurenčním zaujetím pro design a inovace v kombinaci s neuvěřitelnou kreativitou se stává dokonalým partnerem naší kampaně Striking Angles pro model Lexus NX.“
 
Lexus plánuje i nadále veřejně prezentovat svoji filozofii „Amazing in Motion“, a tak se zájemci mohou těšit na další novinky. 
Lexus RX300 2.995
Rok výroby: 2004
Stav: 135 375 km
Cena: 195 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 47 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků