H&R Audi A3 Cabriolet: podvozek nadevše

Specialista na podvozky H&R se zaměřil na Audi A3 Cabrio. Výsledkem není vysoký výkon, ale použití té nejlepší techniky z jeho dílny.

Německou společnost H&R snad není třeba nějak zvlášť představovat, nejenže ve svém oboru patří k absolutní špičce, ale její upravené vozy se teší poměrně velké oblibě u nadšenců tuningu. Společnost se i tentokrát zaměřila na zvýšení komfortu a celkové zlepšení stability, nečekejte proto žádní brutální výkon, nebo kila plastu.

H&R Audi A3 Cabriolet je vybavena kompletní sadou odpružení, díky které se světlá výška vozu snížila o celých 45 mm. Samozřejmostí jsou i tužší trzní stabilizátory, které mají zvýšit především celkovou stabilitu při přejezdech zatáček. Společnost nabízí i sadu podložek Trak+ pro rozšíření rozchodu kol.

V tomto případě zde neočekávejme žádné zvýšení výkonu a vzhledem k zaměření společnosti je to i celkem pochopitelné. Tento vůz je zkrátka pro ty, kterým sériový podvozek nestačí a od tohoto auta očekávají využívání větší porce již dostupné dynamiky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
H&R Audi A3 Cabriolet
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků