Hošek Motor dovezl na brněnský okruh všechny Mercedesy [fotogalerie]

Jestli jste se včera náhodou dostali na brněnský okruh, nebo tam případně máte namířeno ještě dnes, potkáte opravdu hodně Mercedesů. Nejde o žádný sraz, ale o akci pořádanou společností Hošek Motor, která letos slaví dvacet let od svého založení. Zájemci tak mohli (a ještě pár hodin mohou) vyzkoušet v podstatě všechny Mercedesy na orkuhu.

Testy | Srovnávací testy | Sportovní auta | Fascinace | Mercedes-Benz | Subaru

Mercedes-Benz A 45 AMG vs. Subaru WRX STi: Střet civilizací

Do Brna dorazilo skutečně vše od třídy A až po třídu S Coupé nebo SLS AMG. Nechybí ani zcela nové AMG GT, na které se samozřejmě tvoří velká fronta. Ale po okruhu nejezdí pouze osobní auta, nechybí totiž ani nákladní tahač Actros nebo autobus Mercedes. 

Hlavními hvězdami ovšem nejsou přímo modely značky Mercedes, ale dva speciály upravené od Brabusu, který v České republice Hošek motor zastupuje. Bohužel pouze na statickou prohlídku jsou k dispozici Brabus 850 (upravená třída S) a Brabus 700 (upravené GL). Každopádně tahle dvě auta vypadají v realitě denního světla opravdu neskutečně a mají doslova strašidelný zvuk. 

Tuning | Design | Mercedes-Benz | Luxusní auta

Luxusní Brabus 850 je karbonem obložená raketa  

Společnost Hošek Motor byla založena v roce 1995 coby oficiální dealer Mercedesů pro Brno a jižní Moravu. Kromě toho nabízí také upravené automobily Brabus a Carlsson. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2005
Stav: 144 423 km
Cena: 74 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 104 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 52 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků