Honda Vezel míří k japonským zákazníkům. Do Evropy dorazí za rok

Honda spouští prodej novinky s názvem Vezel. Jde o další malý crossover vycházející z kompaktního hatchbacku tak, jak už jsme to viděli u Opelu Mokka, Renautlu Captur nebo Peugeotu 2008. Tentokrát posloužila jako základ Honda Jazz.

Testy | SUV | Renault

Test Renault Captur TCe 120 EDC vs. dCi 90 – když vám Clio nestačí

Od zítřejšího dne (tedy od 20. prosince) se začne tahle novinka prodávat na japonském trhu. Tamní zákazníci dostanou na výběr benzinové provedení a hybridní variantu, která kombinuje zážehovou jedna-pětku s elektromotorem o výkonu 30 koní a sedmistupňovým automatem. Výsledkem mají být schopnosti běžného dvoulitru samozřejmě s podstatně nižší spotřebou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Vezel má být crossover připomínající kupé, nebude chybět systém magic seats a ve standardu například parkovací brzda ovládaná tlačítkem. Honda také slibuje nadprůměrné odhlučnění a zavazadelník se základním objemem 453 litrů.

SUV | Premiéry | Honda | Design

Honda Vezel: sériové provedení studie Urban představeno

Zhruba v polovině příštího roku dorazí Vezel na americký trh a začátkem roku 2015 se objeví také v Evropě. Před časem se spekulovalo, že nová Honda dostane označení CR-U. Vyloučeno to stále není. V oficiální tiskové zprávě výrobce zdůrazňuje, že jak jméno, tak také motorizace určené pro Evropu budou oznámeny později.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Honda

Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 90 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků