Honda v Paříži: HR-V, CR-V, nový Jazz a závodní speciály

Vedle ostrého Civicu Type-R, který jsme si už ukázali, předvedla Honda v Paříži i další novinky, zejména pak SUV Honda HR-V i CR-V nový hatchback Jazz a prohlédnout jsme si mohli i některé závodní speciály.

Honda HR-V a CR-V

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Také nám mohla Honda usnadnit práci s rozlišováním dvou nových SUV pomocí jiného zbarvení...

Obě SUV jsou si tak podobná, že na první pohled vypadala jako jedno a to samé auto... Ale jistě, model HR-V je menší než CR-V, což prozradí třeba klesající linie střechy a o poznání kompaktnější profil. Honda HR-V je tak spíše zvednutý Civic, kdežto Honda CR-V je známé plnohodnotné SUV se vším, co k tomu patří.

Pod kapotou očekávejte hlavně novou naftovou šestnáctistovku splňující normu Euro 6 a v případě Hondy se šušká ještě o přeplňovaném benzínovém motoru 1,6 l. Také se prý chystá úplně nová generace přeplňovaných tříválců a maloobjemových čtyřválců. Na to si ale ještě počkáme. Pohánět budou v základu přední a za příplatek všechna kola.

Honda Jazz

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
U Hondy mají zřejmě přebytek oranžové metalízy. Aspoň že na Civic Type-R se dostalo s modrou

Klasický hatchback Honda Jazz, který vždycky stál tak trochu na pomezí mezi segmentem B a malými MPV, asi moc představovat nemusíme. Novinka sází na osvědčený recept s praktickým interiérem, nebudou chybět hondí vyklápěcí zadní sedadla a další užitečné drobnosti.

Jazz dostane i benzínovou patnáctistovku a elektromotory, hybrid tak bude jezdit údajně za 2,7 litru na 100 km. V prodeji ale bude až příští rok a produkční verzi uvidíme nejdříve na jaře v Ženevě.

Závodní speciály

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Honda Civic pro závody BTCC a WTCC vypadá skutečně atraktivně, ale ta klasická formule je prostě kouzelná. Hlavně je na ní vidět, jaký obrovský krok udělal automobilový průmysl a motorsport za těch padesát let. A to nám připomíná, že se příští rok Honda vrací do seriálu Formule 1 jako dodavatel motorů pro tým McLaren.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Honda Jazz 1.198
Rok výroby: 2009
Stav: 50 860 km
Cena: 110 000 Kč
Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 95 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 104 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků