Honda ukončila výrobu modelu S2000, bez náhrady

Příznivci Hondy, kteří měli japonskou automobilku rádi pro její sportovní či sportovně laděné vozy, musejí být poslední dobou hodně smutní. Po odklonu Hondy od sportovního charakteru běžných aut, nejlépe charakterizovaným vývojem modelové řady Civic, ukončení vývoje supersportu NSX a konec konců i odchodu z prestižní formule 1, přichází další rána. Automobilka totiž oznámila ukončení výroby modelu S2000.

Ortodoxní sporťák, který charakterizoval mj. špičkový atmosférický dvoulitr s výkonem 240 koní, okouzlil i přes svůj nekompromisní charakter a stísněný interiér až neuvěřitelné množství zákazníků. Po celém světě jej bylo prodáno úctyhodných 110 tisíc kusů. Nyní je tomuto příběhu konec.

Nebylo by na tom až zas tak mnoho divného, S2000 se prodává již rovných 10 let. Překvapivé ale je, že Honda na úspěšný příběh S2000 nenaváže. Nijak. Místo toho zřejmě bude v zavřené fabrice ve Swindonu čekat, až si zákazníci přijdou pro naftový Civic.

Klepněte pro větší obrázek
Sbohem, S2000
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Honda Accord 2.204
Rok výroby: 2004
Stav: 180 374 km
Cena: 90 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků