Honda spouští kampaň „Roar“, která oslavuje „druhou stránku Hondy“

Společnosti Honda Motor Europe a Wieden+Kennedy London spustily novou kampaň zaměřenou na představení konceptu připravovaného modelu Civic Type R. Kampaň začíná s předstihem před netrpělivě očekávaným uvedením produkčního vozu na trh v roce 2015.

Kampaň „Roar“ (Řev) oslavuje odlišnou stránku značky Honda - vyzývající, vítěznou a závodní. Stránku, která je spojena s návratem značky Honda do Formule 1 a s představením nové generace supersportovního automobilu NSX, jež je rovněž naplánováno na rok 2015. Stránku, díky které značka Honda soutěží na dvou i čtyřech kolech ve více závodech, než jakákoliv jiná firma na světě. Nový Civic Type R, který je označován jako „závodní vůz pro běžné silnice“ a který by měl být v porovnání se svými předchůdci nejextrémnějším modelem, je pro tuto kampaň skvělým hrdinou.

„Roar“ začíná 30sekundovým filmem, ve kterém nový Civic Type R Concept „rozráží“ model Civic, ze kterého vychází. S narůstajícími otáčkami a řevem motoru se vůz v prostoru moderní umělecké galerie přemění ze standardní bílé Hondy Civic na charakteristický červený Civic Type R Concept v závodní garáži, který je připraven vyrazit na trať. Po dokončení přeměny, kdy hluk motoru utichne, se v závěru filmu objeví titulek „The Other Side of Honda“ (Druhá stránka značky Honda).

Film „Roar“, který režíroval Mitch Stratten ze společnosti Independent, se objeví na kanále YouTube značky Honda a bude doplněn tištěnou a on-line bannerovou kampaní. Větší interaktivní a integrovaná kampaň oslavující tuto „druhou stránku“ značky Honda se v současnosti připravuje a její spuštění je naplánováno na letošní podzim.

Martin Moll, vedoucí marketingu v Honda Motor Europe, k tomu uvedl: „S blížícím se příchodem Hondy Civic Type R je tento film prvním krokem v několikaměsíční sekvenci aktivit, jejichž cílem je nabudit a zapojit fanoušky modelů Civic a Type R před netrpělivě očekávaným uvedením vozu na trh v příštím roce. Slyšitelný řev motoru v tomto filmu skvěle zachycuje duši modelu Type R a přibližuje zážitky, které tento vůz slibuje nabídnout.“

Scott Dungate, kreativní ředitel společnosti Wieden+Kennedy London, k tomu uvedl: „Značka Honda má dvě stránky. Tu racionální, kterou je pověstná: kvalitu, spolehlivost a důmyslná konstrukční řešení. Je zde však ještě druhá stránka: její závodní alter ego, její nespoutaná vnitřní energie, její vášeň pro vítězství. Tento film začíná oslavou „Druhé stránky značky Honda“ a ukazuje posun v tom, co můžeme od této značky očekávat.“ 

Poznámka: Vzhledem k tomu, že vývoj modelu Civic Type R stále probíhá, rozhodl se produkční tým pro účely tohoto filmu zaznamenat dravý zvuk závodního vozu Civic, který v současnosti soutěží v Mistrovství světa cestovních vozů FIA.

Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2010
Stav: 176 486 km
Cena: 209 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2007
Stav: 126 640 km
Cena: 175 000 Kč
Honda Jazz 1.198
Rok výroby: 2009
Stav: 50 860 km
Cena: 120 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 47 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků