Honda spouští kampaň „Roar“, která oslavuje „druhou stránku Hondy“

Společnosti Honda Motor Europe a Wieden+Kennedy London spustily novou kampaň zaměřenou na představení konceptu připravovaného modelu Civic Type R. Kampaň začíná s předstihem před netrpělivě očekávaným uvedením produkčního vozu na trh v roce 2015.

Kampaň „Roar“ (Řev) oslavuje odlišnou stránku značky Honda - vyzývající, vítěznou a závodní. Stránku, která je spojena s návratem značky Honda do Formule 1 a s představením nové generace supersportovního automobilu NSX, jež je rovněž naplánováno na rok 2015. Stránku, díky které značka Honda soutěží na dvou i čtyřech kolech ve více závodech, než jakákoliv jiná firma na světě. Nový Civic Type R, který je označován jako „závodní vůz pro běžné silnice“ a který by měl být v porovnání se svými předchůdci nejextrémnějším modelem, je pro tuto kampaň skvělým hrdinou.

„Roar“ začíná 30sekundovým filmem, ve kterém nový Civic Type R Concept „rozráží“ model Civic, ze kterého vychází. S narůstajícími otáčkami a řevem motoru se vůz v prostoru moderní umělecké galerie přemění ze standardní bílé Hondy Civic na charakteristický červený Civic Type R Concept v závodní garáži, který je připraven vyrazit na trať. Po dokončení přeměny, kdy hluk motoru utichne, se v závěru filmu objeví titulek „The Other Side of Honda“ (Druhá stránka značky Honda).

Film „Roar“, který režíroval Mitch Stratten ze společnosti Independent, se objeví na kanále YouTube značky Honda a bude doplněn tištěnou a on-line bannerovou kampaní. Větší interaktivní a integrovaná kampaň oslavující tuto „druhou stránku“ značky Honda se v současnosti připravuje a její spuštění je naplánováno na letošní podzim.

Martin Moll, vedoucí marketingu v Honda Motor Europe, k tomu uvedl: „S blížícím se příchodem Hondy Civic Type R je tento film prvním krokem v několikaměsíční sekvenci aktivit, jejichž cílem je nabudit a zapojit fanoušky modelů Civic a Type R před netrpělivě očekávaným uvedením vozu na trh v příštím roce. Slyšitelný řev motoru v tomto filmu skvěle zachycuje duši modelu Type R a přibližuje zážitky, které tento vůz slibuje nabídnout.“

Scott Dungate, kreativní ředitel společnosti Wieden+Kennedy London, k tomu uvedl: „Značka Honda má dvě stránky. Tu racionální, kterou je pověstná: kvalitu, spolehlivost a důmyslná konstrukční řešení. Je zde však ještě druhá stránka: její závodní alter ego, její nespoutaná vnitřní energie, její vášeň pro vítězství. Tento film začíná oslavou „Druhé stránky značky Honda“ a ukazuje posun v tom, co můžeme od této značky očekávat.“ 

Poznámka: Vzhledem k tomu, že vývoj modelu Civic Type R stále probíhá, rozhodl se produkční tým pro účely tohoto filmu zaznamenat dravý zvuk závodního vozu Civic, který v současnosti soutěží v Mistrovství světa cestovních vozů FIA.

Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Honda Accord 2.204
Rok výroby: 2004
Stav: 180 374 km
Cena: 90 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků