Honda Skydeck: předprodukční verze prostorného MPV je venku

14 komentářů

trent
4. října • 18:46

Sláva nazdar výletu...konec otlučeným dveřím na parkovišti u tesca...
Zajímalo by mě jestli v prodejní verzi bude palubka ze dřeva...? Mohlo by se to připsat k výše jmenovaným standartdům prototypů.;-)

Radek.
6. října • 0:15

No jasně, i s intarzovaným pravým datlem, konzervovaným firmou Ikea ;-)Jen nevím jak blaženě by se přírodního designu žádoucí user tvářil, kdyby se mu u toho Tesca nějaká couvající pipka v čerstvě vyšukaném SUV opřela o jeho designově dokonalé (a tedy absentující) přední a zadní nárazníky :-D :-D :-D

MIREK
4. října • 20:09

...no to snad ne!! Pro takové "patlamatlaly" existují polepy...už jsem viděl dost takto vylepšených aut!

Ivan
4. října • 16:18

Designéři podali dobrý výkon a dodrželi všechna pravidla konceptů:
- co největší kola (platí hlavně pro SUV a sporťáky), samozřejmě litá
- žádná nebo minimální zpětná zrcátka
- žádné nebo malé kliky dveří
- žádné lišty na dveřích ani náraznících
- žádný výfuk
- u rodinných vozů (MPV) interiér připomínající obývák - světlé luxusní čalounění, anatomické tvarování atd.
- v interiéru minimum tlačítek a ovládacích prvků
- dveře posuvné (u MPV) nebo vyklápěcí (u sporťáků)
- u MPV chybějící B sloupek
- palubní přístroje pouze s digitálními ukazateli

Playa
4. října • 18:46

Jeste bych pridal ty plastovy kryty kol pro lepsi aerodynamiku, dobrej napad.

.Big Smoke.
4. října • 15:30

B-]

.Big Smoke.
4. října • 15:31

...krásné čisté linie.

Radek.
6. října • 0:06

Jasně, krásné čisté linie - tak čisté že i na funkční nárazníky se zapomnělo.
Skvělou invenci toho zhulence zajisté oceníte hned jak Vaší drahé polovičce poprvé půjčíte klíče, aby Vám vyparkovala z garáže...PS: V příští iteraci zrušme i blatníky - k čemu taky, když na designových fotkách vždycky všechno bude jen krásné, čisté a košér bílé...

Leszek
4. října • 15:59

nevim, podle me docela nuda, nic zajimaveho na tom jsem nenasel. Treba nove Polo ma naboj, tohle je takove syrove... Uvidime :)

MIREK
4. října • 20:20

Jo,jo. Nové polo... Kolik let už se design Pola nemění??? Nechám přemýšlet...Musím uznat, že tento styl "nestárne", nebo stárne málo, ale... Vždyť už je to jen o sázce na jistotu v prodeji a v zásadě se mění pouze linie přední masky, mřížka chladiče, ale žádné "emoce". Studená německá dizajnškola... na nás "východouniáky" to platí, NAšTĚSTí ne na všechny.

Vlado
4. října • 12:14

To je co za chujovina ....

gewehr
4. října • 13:04

pisu to v texte, je to auto...

Radek.
6. října • 0:03

Jo, jenže převlečený za medvídka koalu.
Šéfdesignér tohodle UfaII byl tentokrát nejspíš zas pořádně sjetej, jinak by asi nezapomněl že existují jisté rozumné důvody proč na předek auta namontovat radši pružný nárazník než plexisklo zakrývající chladič...

Radek.
6. října • 0:19

(jinak od předního kola k zadnímu oknu to zvenku není nic jiného než letitý C4-Picasso po mírném zploštění...)

Doporučujeme

Články odjinud