Honda se odlepila od země

Letoun HondaJet se pyšní samými superlativy. Podle výrobce, kterým je společnost Honda Aircraft, je to nejmodernější lehké proudové letadlo na světě. Nabízí ve své třídě bezkonkurenční výkon, komfort, kvalitu a ekonomiku provozu.

„HondaJet je ve své třídě nejrychlejší, má nejvyšší dostup, je nejtišší a má nejnižší spotřebu, řekl při představení prvního komerčního letounu značky Honda Mičimasa Fujino, prezident a generální ředitel Honda Aircraft.

„HondaJet disponuje celou řadou technických inovací a konstrukčních řešení, včetně unikátního umístění motorů nad rovinou křídel (Over-The-Wing Engine Mount – OTWEM), jež dramaticky zlepšuje letové výkony a snižuje spotřebu paliva, neboť díky tomuto řešení se významně snižuje aerodynamický odpor.“

Umístění motorů nad rovinou křídel snižuje podle inženýrů společnosti hlučnost v kabině, minimalizuje zvuk slyšitelný na zemi a umožnilo vytvoření nejprostornější kabiny v dané třídě, největšího prostoru pro zavazadla a plnohodnotné toalety na zádi.

Stroj HondaJet pohání dva úsporné proudové motory GE Honda HF120 a je vybaven nejmodernější elektronickou pilotní kabinou.

Konstruktéři značky Honda pro tento stroj upravili plně elektronický avionický systém Garmin® G3000 nové generace, který je tvořen třemi 14palcovými širokoúhlými displeji a zdvojeným ovládáním prostřednictvím dotykových obrazovek.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 

Více informací na www.hondajet.com

Honda Jazz 1.198
Rok výroby: 2009
Stav: 50 860 km
Cena: 110 000 Kč
Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 95 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 104 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků