Honda se odlepila od země

Letoun HondaJet se pyšní samými superlativy. Podle výrobce, kterým je společnost Honda Aircraft, je to nejmodernější lehké proudové letadlo na světě. Nabízí ve své třídě bezkonkurenční výkon, komfort, kvalitu a ekonomiku provozu.

„HondaJet je ve své třídě nejrychlejší, má nejvyšší dostup, je nejtišší a má nejnižší spotřebu, řekl při představení prvního komerčního letounu značky Honda Mičimasa Fujino, prezident a generální ředitel Honda Aircraft.

„HondaJet disponuje celou řadou technických inovací a konstrukčních řešení, včetně unikátního umístění motorů nad rovinou křídel (Over-The-Wing Engine Mount – OTWEM), jež dramaticky zlepšuje letové výkony a snižuje spotřebu paliva, neboť díky tomuto řešení se významně snižuje aerodynamický odpor.“

Umístění motorů nad rovinou křídel snižuje podle inženýrů společnosti hlučnost v kabině, minimalizuje zvuk slyšitelný na zemi a umožnilo vytvoření nejprostornější kabiny v dané třídě, největšího prostoru pro zavazadla a plnohodnotné toalety na zádi.

Stroj HondaJet pohání dva úsporné proudové motory GE Honda HF120 a je vybaven nejmodernější elektronickou pilotní kabinou.

Konstruktéři značky Honda pro tento stroj upravili plně elektronický avionický systém Garmin® G3000 nové generace, který je tvořen třemi 14palcovými širokoúhlými displeji a zdvojeným ovládáním prostřednictvím dotykových obrazovek.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 

Více informací na www.hondajet.com

Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Honda Accord 2.204
Rok výroby: 2004
Stav: 180 374 km
Cena: 90 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků