Honda se na podzim nezúčastní autosalonu ve Frankfurtu

Světová ekonomická recese, která výrazně zasahuje i většinu japonských automobilek, dohnala Hondu k dalšímu nepopulárnímu rozhodnutí. Vedení automobilky totiž avizovalo, že na letošním autosalonu ve Frankfurtu, který patří mezi dva nejvýznamnější letošní evropské autosalony a mezi desítku největších akcí tohoto druhu vůbec, budou jejich vozy chybět.

Překvapivé rozhodnutí (automobilky se z menších autosalonů stahují, ale ty velké si zatím nedovolily vynechat) je zapříčiněno celkově špatnou situací, na kterou musí Honda reagovat omezováním celkových výdajů. Připomeňme, že podobný důvod stál i za odstoupením ze série F1 a pozastavením vývoje sportovních modelů, včetně očekávané Hondy NSX. Místo toho se chce výrobce i nadále věnovat vývoji hybridních vozidel, protože právě v nich vidí svou budoucnost. Bbohužel, mnoho fanoušků značky tomuto rozhodnutí nefandí, avšak Honda chce i je přesvědčit, že také hybridy mohou být zábavné.

Doufáme, že rozhodnutí Hondy nebudou následovat i další výrobci. Byla by to rozhodně škoda, kdyby na autosalonu tohoto formátu chybělo více významnějších automobilek.
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Honda Accord 2.204
Rok výroby: 2004
Stav: 180 374 km
Cena: 90 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků