Honda S660: následovník modelu S2000 odhalen

Přesně 20.listopadu otevře své brány autosalon v Tokiu, kde se kromě jiných bude chtít patřičně ukázat také automobilka Honda. Ta sem přiveze několik zajímavých novinek a především ukáže koncept S660. Pokud vám malý roadster něco připomíná, nejde o náhodu. V roce 2011 si na stejném místě odbyla premiéru studie EV-STER a S660 není nic jiného, než EV-STER, který má blíže k sériové výrobě.

Honda EV-STER byl elektromobil a například vůbec neměl volant. V kabině byly pro řidiče připraveny dva joysticky. Nová S660 dostala kompletně přepracovaný interiér. Celé to vypadá tak, že by se malý roadster mohl začít brzy vyrábět.

Testy | Palivo | Honda | Design | Honda Civic

Test Honda Civic 1,6 i-DTEC: když méně znamená více...

Automobilka zatím žádné přesné údaje nezveřejnila, dá se ale předpokládat, že S660 bude mít pod kapotou spalovací motor s objemem 660 ccm. Vyloučena není ani možnost, že spalovací jednotce bude pomáhat ještě elektromotor a půjde tedy o hybrid. Nechme se překvapit.

Každopádně S660 má navázat tam, kde v roce 2009 skončila Honda S2000. Očekává se zábavný roadster s pohonem zadních kol. Tak snad se brzy dočkáme.

Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 90 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků