Honda reaguje na vlnu kritiky, uvolnila další fotografie Accordu Crosstour

Velkolepé odhalení dvojice studiových fotografii nové Hondy Accord Crosstour, která má být jakýmsi mezníkem mezi SUV, sportovním vozem a kombi vyvolalo na internetu bouřlivé a vesměs negativní reakce. Z řad fanoušků jsme přitom mnohokrát mohli zaregistrovat kritické poznámky na téma, proč se Honda raději nevěnuje vývoji sportovních modelů, jako třeba nástupci S2000 nebo NSX a proč zbytečně „cpe“ peníze do „podobně nesmyslných modelů“. Samotná kritika fanoušků však byla vyvolána i jinými aspekty, mnoho lidí si totiž tento vůz nemůže nijak logicky zařadit do některé z běžně používaných kategorii a našli se i tací, co Accord Crosstour přirovnali k neslavně ošklivému Pontiacu Aztek.

Honda však na tyto reakce briskně zareagovala a místo prázdných slibů připsala kritické postoje motoristické veřejnosti na vrub samotných studiových fotografii, na nichž je novinka zachycena v šedé barvě. Podle slov představitelů automobilky se studiové prostředí, stejně jako šedý barevný odstín, k tomuto autu vyloženě nehodí, a tak se vedení marketingového oddělení rozhodlo uveřejnit další sadu snímků, tentokrát však s modelem v tmavé červené barvě. Honda nyní doufá, že Accord Crosstour se alespoň tímto způsobem publiku trochu zalíbí a když ne, ještě stále může doufat, že veřejnost tento model ocení po „živém“ kontaktu na frankfurtském autosalonu.
Zhodnocení, zda Honda Accord Crosstour působí lépe na nově zveřejněných fotografiích, nebo se ve vašich očích zařadí mezi nejošklivější auta historie, už ale necháme čistě na vás.
Tip: Prohlédněte si žebříček stovky nejošklivějších aut všech dob.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda Accord Crosstour a pro porovnání Pontiac Aztek
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Honda Accord 2.204
Rok výroby: 2004
Stav: 180 374 km
Cena: 90 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 6 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků