Honda prý konečně chystá osmiválec

Zatímco mnoho automobilek se v současnosti ubírá cestou snižování objemů motorů, Honda se zřejmě hodlá vydat jinou trasou, která by ji pomohla oprášit svůj status výrobce dynamických sportovně laděných vozidel. Kvalitu, spolehlivost a dlouhou životnost nelze upřít většině z jejich motorů a to zejména u čtyřválců, v kuloárech se však začali šířit informace, které nepochybně potěší snad každého fanouška této japonské značky. Honda prý chystá výkonný osmiválec, který by měl být zdárným konkurentem pro podobné agregáty z dílny BMW a Mercedesu.

Podle předběžných informací si nový osmiválec zřejmě najde místo v nabídce pro vlajkovou loď – Hondu Legend, která si právě pro tento svůj „deficit“ vysloužila mnoho kritiky a svým způsobem získala oproti konkurentům nevýhodu. V souvislosti s novým agregátem však budeme moct počítat i s odlehčenou verzí pro sportovní modely a to třeba pro novou připravovanou Hondu NSX, ovšem podle některých zdrojů, se nového agregátu tak brzo nedočkáme, automobilka by to však měla stihnout do roku 2015.

Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Honda Accord 2.204
Rok výroby: 2004
Stav: 180 374 km
Cena: 90 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků