Honda přiveze na Pikes Peak tři speciály NSX. Jeden bude na elektřinu

Letošní závod do vrchu Pikes Peak se pojede už tento měsíc, od 24. června se konají technické přejímky, prezentace a přípravy na start. Honda se letos zúčastní s trojicí oficiálních aut a všechna budou vycházet z nového hybridního supersportu NSX.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda zkusí při letošním závodě do vrchu Pikes Peak štěstí se třemi speciály NSX. Jeden bude téměř sériový, druhý výkonnější a odlehčený a třetí plně elektrický

Jeden bude startovat v kategorii Time Attack 2 a vlastně půjde o produkční automobil s nezbytnou bezpečnostní výbavou, kterou vyžadují předpisy. Pohon ale bude sériový, vůz vlastně použije pouze jiné pneumatiky.

Tajné | Video | Sportovní auta | Hybridy | Honda

Honda NSX Type-R má šanci na výrobu, ale bez elektromotorů

Druhá Honda NSX odstartuje v kategorii Time Attack 1 a ta dostane poladěný motor, závodní výfuk a především zhubne. Automobilka speciál zbaví všeho nepotřebného. Zůstane ale elektronicky řízený pohon všech kol a hybridní soustava spolu s devítistupňovým automatem.

Třetí vůz Hondy bude elektromobil inspirovaný modelem NSX, ale jeho design automobilka ještě tají. Dohromady bude mít čtyři elektromotory a celkový výkon je třikrát vyšší než jakým disponoval loňský elektrický speciál CR-Z AWD, se kterým Honda vyhrála ve své třídě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda Jazz 1.198
Rok výroby: 2009
Stav: 50 860 km
Cena: 110 000 Kč
Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 95 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 104 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 38 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků