Honda přiveze na Pikes Peak tři speciály NSX. Jeden bude na elektřinu

Letošní závod do vrchu Pikes Peak se pojede už tento měsíc, od 24. června se konají technické přejímky, prezentace a přípravy na start. Honda se letos zúčastní s trojicí oficiálních aut a všechna budou vycházet z nového hybridního supersportu NSX.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda zkusí při letošním závodě do vrchu Pikes Peak štěstí se třemi speciály NSX. Jeden bude téměř sériový, druhý výkonnější a odlehčený a třetí plně elektrický

Jeden bude startovat v kategorii Time Attack 2 a vlastně půjde o produkční automobil s nezbytnou bezpečnostní výbavou, kterou vyžadují předpisy. Pohon ale bude sériový, vůz vlastně použije pouze jiné pneumatiky.

Tajné | Video | Sportovní auta | Honda | Hybridy

Honda NSX Type-R má šanci na výrobu, ale bez elektromotorů

Druhá Honda NSX odstartuje v kategorii Time Attack 1 a ta dostane poladěný motor, závodní výfuk a především zhubne. Automobilka speciál zbaví všeho nepotřebného. Zůstane ale elektronicky řízený pohon všech kol a hybridní soustava spolu s devítistupňovým automatem.

Třetí vůz Hondy bude elektromobil inspirovaný modelem NSX, ale jeho design automobilka ještě tají. Dohromady bude mít čtyři elektromotory a celkový výkon je třikrát vyšší než jakým disponoval loňský elektrický speciál CR-Z AWD, se kterým Honda vyhrála ve své třídě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Honda Accord 2.204
Rok výroby: 2004
Stav: 180 374 km
Cena: 90 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků