Honda přiveze do Ženevy nový Civic v provedení hatchback

Honda Civic v karoserii hatchback se ukáže v Ženevě. Do prodeje ale dorazí až za rok.

Novou, desátou generaci oblíbeného modelu Honda Civic jsme už viděli. Nejprve se totiž představil sedan, který se bude vyrábět v USA především pro místní trh. Na hatchback se teprve čeká, ale v Ženevě už uvidíme předprodukční verzi. Výroba bude probíhat opět ve Velké Británii a cílovou destinací je právě Evropa.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V Ženevě poprvé uvidíme novou generaci Civicu s karoserií hatchback. Honda přiveze ale i supersport NSX (začne se prodávat letos) a rovněž sériovou FCX na vodík

Hatchback ale zamíří do prodeje až na začátku roku 2017, takže si na něj ještě zhruba rok počkáme. Více toho Honda zatím neprozradila, ale ohledně techniky se můžeme těšit na nový přeplňovaný čtyřválec 1.5 VTEC Turbo.

Zajímavosti | Americká auta | Sedany | Honda Civic | Honda

Honda Civic desáté generace se předvádí na nových fotografiích

Patnáctistovka s turbem má na americkém trhu v sedanu výkon 175 koní a točivý moment 219 Nm. Evropská verze na tom asi bude trochu jinak (i kvůli odlišným požadavkům na emise), očekáváme dvě různá naladění. Dorazí také litrový tříválec s turbem, litrové prototypy mají výkon až 130 koní a točivý moment až 200 Nm.

Samozřejmě se počítá i s turbodieselem 1,6 litru, bez něj by to na evropském trhu nešlo. Bohužel ale nebude výhradně americké a japonské kupé a počkat si musíme i na kombi. Pokud jde o další novinky Hondy, automobilka v Ženevě ukáže i vodíkový sedan FCX, supersport NSX a rovněž novinky mezi motocykly, například legendární enduro Africa Twin.

Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 90 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků