Honda přiveze do Ženevy CR-V s motorem 1.6 i-DTEC

Autosalon v Ženevě se nezadržitelně blíží a automobilky postupně začínají oznamovat, co bude na jejich stáncích k vidění. Honda přiveze dva koncepty a opět vystaví model CR-V. Svou premiéru v kombinaci s tímto SUV si totiž začátkem března odbude naftový čtyřválec 1.6 i-DTEC.

SUV | Honda | První svezení

Honda CR-V 2013: první jízdní dojmy

Ten si budeme moci objednat výhradně s pohonem přední nápravy a manuální převodovkou. Honda ale žádné další podrobnosti týkající se modelu CR-V 1.6 i-DTEC nezveřejnila, nicméně už dříve bylo oznámeno, že tento agregát dosahuje maximálně na 120 koní, přičemž maximum točivého momentu má hodnotu 300 Nm. Po Civic je CR-V druhým modelem, který tuto novinku dostane. Na trhu se objeví na podzim letošního roku. 

Kromě úsporné Hondy CR-V vystaví japonská automobilka také koncept NSX a zajímavý určitě také bude druhý koncept, který naznačí připravované kombi odvozené od současného hatchbacku Civic.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Honda CR-V 1.597
Rok výroby: 2013
Stav: 77 574 km
Cena: 380 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2008
Stav: 119 041 km
Cena: 115 000 Kč
Honda Civic 2.204
Rok výroby: 2008
Stav: 177 644 km
Cena: 109 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků