Honda přiveze do Ženevy CR-V s motorem 1.6 i-DTEC

Autosalon v Ženevě se nezadržitelně blíží a automobilky postupně začínají oznamovat, co bude na jejich stáncích k vidění. Honda přiveze dva koncepty a opět vystaví model CR-V. Svou premiéru v kombinaci s tímto SUV si totiž začátkem března odbude naftový čtyřválec 1.6 i-DTEC.

SUV | Honda | První svezení

Honda CR-V 2013: první jízdní dojmy

Ten si budeme moci objednat výhradně s pohonem přední nápravy a manuální převodovkou. Honda ale žádné další podrobnosti týkající se modelu CR-V 1.6 i-DTEC nezveřejnila, nicméně už dříve bylo oznámeno, že tento agregát dosahuje maximálně na 120 koní, přičemž maximum točivého momentu má hodnotu 300 Nm. Po Civic je CR-V druhým modelem, který tuto novinku dostane. Na trhu se objeví na podzim letošního roku. 

Kromě úsporné Hondy CR-V vystaví japonská automobilka také koncept NSX a zajímavý určitě také bude druhý koncept, který naznačí připravované kombi odvozené od současného hatchbacku Civic.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Honda Accord 2.204
Rok výroby: 2004
Stav: 180 374 km
Cena: 90 000 Kč
Honda CR-V 1.597
Rok výroby: 2013
Stav: 77 574 km
Cena: 380 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2008
Stav: 119 041 km
Cena: 115 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků