Honda přiostřuje, uvádí „sportovní“ verzi Jazz Si

Japonská Honda, která v posledních letech stále více opomíjí výrobu a vývoj sportovních vozidel a modelů zaměřených na radost z jízdy, se svou reputaci snaží z času na čas přece jen vylepšit. Abychom si ale něco nenalhávali, otevřeně řekněme, že se jí to moc nedaří a Honda stále více zapadá mezi šedý, ničím výjimečný průměr. A nová „sportovní“ verze modelu Jazz pověst automobilky jistě moc nezlepší.

Honda Jazz Si má přijít nejprve do Británie, kde bude začínat s cenovkou 12 835 liber (zhruba 370 000 kč). Za tuto sumu dostane zákazník verzi poháněnou úsporným 1,2 l čtyřválcem (k dispozici bude i 1,4 ES) s výbavou v hodnotě kolem 2 000 liber, sportovními doplňky, jakým je třeba odkládací prostor pro rukavice a slušivá 16-ti palcová litá kola. Specialitou je i chromová maska chladiče, decentní zadní spoiler a v interiéru koberečky s logem Si.

Prodeje tohoto „sporťáčku“ spouští automobilka 1. dubna a vypadá to tak, že nepůjde jen o nějaký žertík...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Honda Jazz Si
Honda CR-V 1.597
Rok výroby: 2013
Stav: 77 574 km
Cena: 380 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2008
Stav: 119 041 km
Cena: 115 000 Kč
Honda Civic 2.204
Rok výroby: 2008
Stav: 177 644 km
Cena: 115 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 8 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků