Honda přijde na trh s hybridním Jazzem za cenu běžného modelu

20 komentářů

Jožo
28. února • 20:31

Možno trochu OT, ale dnes som s našou Fabiou 1.2 HTP najazdil po Bratislave 30 km v 4 ľuďoch s priemernou spotrebou 8.5 l... to sa mi zdá dosť vzdialené tým 6 litrom

Dusan
27. února • 23:06

Takze misto benzinove 1.2ky se spotrebou ve meste rekneme kolem sesti litru bude mit hybridni Jazz 1.1cku s elektromotorem, ktera bude mit realnou spotrebu lehce pod sest litru po dobu prvnich sto tisic kilometru (a to jeste kdovi jestli). Teda tomu rikam super uspora paliva. Usporenych 1000 litru za dobu cele zivotnosti vozu to uz se sejkove tresou strachy.

Onder
2. března • 19:57

kde jsi proboha přišel na tech 6 ve městě???co jáá vím tak ve městě se pod 8 s tou "šnečí" 1.2 nedostaneš. to i felda 1.6 papala mín

feyd
10. března • 19:13

fesi, ja s tou 1.2 po meste jazdim, a tych sest litrov je uplne realnyx

ACE.
28. února • 1:13

Proč lechce pod šest? Spíš tak 4 - 4.5.

Dusan
28. února • 10:13

Neprecenoval bych efektivitu hybridu. Preci jenom zakladni benzinova rezie tam vzdy bude a cim mensi spotreba tim mensi uspora.

aeon
28. února • 9:03

ide tiež o zvoľnenie spotreby tradičných palív, a zrejme konečne aj o ekológiu (výroba elektriny na tento účel pravdepodobne menej zaťažuje ekotop než bežné exhaláty zo spaľovacích motorov).

Mirek
27. února • 23:38

Vzhledem k tomu, ze to bude za stejne penize jako benzin, tak proc ne? V cem je problem. Do ted se vyrobci prsili s kazdym usetrenym deci v nove generaci motoru.

alien5
27. února • 15:27

Par postrehu: ve meste hybridni hondy nejezdi na elektriku ale pouze to pomaha motoru pri rozjezdu neni to jaku u priusu ze to jede pouze na elektrinu.
Hybridy sou jen prodlouzeni vyuziti ropy + ekologie normy viz Kalifornie kde jsou priusy na dracku a toyota musely zvyhnout vyrobu o 50 procent navic to tam zacina bejt moda (celebrity)
Skodovka nema penize na hybridy radci levnej 3valec kterej zere 6 nez hybrid kterej nikdo nekoupi.Dneska nam oficialne predstavili roomster no misto je kufr taky ale jinak takovi nic moc design  
Cus all

petrumr
27. února • 15:25

ten priusII není špatný ani velikostí a cenou,ta honda civic je menší.V německu toho jezdí dost,tady je to v setrvačnosti podcenovaný

0ndra
27. února • 11:25

konkrétně civic hybrid je moooc pěkný autíčko... honda jede a držím jí palce

doubt
27. února • 9:51

hybrid za cenu nafťáku? není co řešit

Martin
27. února • 10:45

No mně se ten hybrid také líbí. Výhodu to má ve městě, kde spotřeba benzínu je tak vysoká kvůli rozjezdům. A tam právě nastupuje elektromotor. Takže to bude hlavně auto pro ty, co chtějí jezdit ekologičtěji a úsporněji ve městě. Na dálkové cesty si ale stejně většina lidí koupí nafťák.

Daffson
27. února • 3:15

Další dobrá zpráva!!!!

Mě osobně moc těší, že už se autmobilky začínají rozhýbávat. Bohužel je fakt, že na evropských trzích prakticky jen Toyota/Lexus a teď už i Honda, protože ostatní jen předvádějí, ale neprodávají !!!! Lexus je bohužel mimo moje finance a Prius je taky celkem dost drahý na to jak je velký a ošklivý. ALE Civic Hybrid už je cenově celkem fajn (pokud dodrží Honda oznámenou cenu) a tohle bude ještě zajímavější.

Jen tak dál

Mirek
27. února • 9:34

Ano. Japonci jedou a jestli se spici evropske automobilky neprobudi, budou na tom za chvili ve svych zemich podobne jako americke automobilky v USA. Nejmenovane nase automobilky povazuji za dostatecne nabizet svym zakaznikum ruzne 3valcove motory. CR naftak je hudba budoucnosti. Tezko to nazvat jinak nez zaostavani. Pokud by jesteJaponci nabidli tento hybrid s podporou pro biolih (E85) byla by budoucnost uz jen jejich. Jak v Americe tak v Evrope.

Kenny
27. února • 12:46

Trošku se porozhlédni po inťasu a srovnej si výkony a spolehlivost CR a PD nafťáků. Napovím Fordem TDCI. Možná tě hlubší znalosti překvapí

Mirek
27. února • 22:54

Hm. Ale pravda je takova ye koncern TDI do budoucna odpiskal jako neperspektivni. Takze podle tebe je i vedeni koncernu nekompetentni.

E. Mikli
27. února • 12:30

Pokud vím tak Frantíci - PSA připravují rovněž hybrid dokonce ve spojení s naftou, BMW zase pracuje ne konceptu Turbosteamer (benzín + pára z odpadního tepla) takže bych to se zaostáváním Evropy neviděl tak černě. Za kolik to kdo prodá je jiná otázka, Japončíci se evidentně snaží získat podíl na trhu a neváhají to dotovat, což zase nemůžou dělat všichni neb el.motor-generátor, baterky a elektronika navíc něco stojí.
Tomu že škodovka nabízí jednoduché motory se nediv, vyspělé a drahé koncepce ti u nás nikdo nezaplatí, určitě ne masově.

Mirek
27. února • 23:33

Ano. Tiskovou zpravu jsem take cetl, ale ty jsi nedocetl az do konce. Na konci stalo, ze o vyrobe se uvazuje v roce 2010, pokud do te doby klesne cena baterii. Takze v tiskovych zpravach dela hybridy kazdy.  Ve skutecnosti jenom Japonci a neco malo USA.

Marek71
27. února • 12:43

Ale ano, vystavuje už kde-kto, pracuje na koncepte, atď... ale keď si chceš dnes reálne kúpiť nejakého hybrida, tak Peugeot s naftou to určite nebude.

Na toho Civica som teda hodne zvedavý.

Doporučujeme

Články odjinud