Honda představuje první snímky svého nového malého SUV pro Evropu

·Na pařížském autosalonu bude představen evropský prototyp modelu HR-V

·Kombinace karoserie typu kupé s univerzálností a stabilitou SUV

·Palivová nádrž umístěná uprostřed umožňuje maximální využití interiéru nového modelu HR-V

·Jeden z nejprostornějších interiérů ve své třídě s univerzálními sedadly Honda Magic Seats®

Ještě před světovou premiérou, která se uskuteční příští měsíc na pařížském autosalónu 2014, zveřejnila společnost Honda první snímky zcela nové evropské verze svého modelu malého SUV. HR-V je novým příspěvkem společnosti Honda do rychle rostoucího segmentu malých SUV v Evropě.

Ojedinělý design karosérie nového prototypu HR-V typově vychází z kupé a jeho ostré a dynamické linie spojují elegantní karosérii se stabilním a usazeným podvozkem. Tato elegance, charakteristická pro typ kupé, nijak neomezuje praktičnost interiéru vozu.

Vzhledem ke středovému umístění palivové nádrže nabízí model HR-V jeden z nejprostornějších a nejpřizpůsobivějších interiérů mezi malými SUV. Díky této univerzálnosti lze sedadla Honda Magic Seats® konfigurovat v mnoha různých variantách; kromě toho lze zcela sklopit druhou řadu sedadel a rozšířit tak nákladní prostor.

Další informace o novém evropském modelu HR-V budou zveřejněny na tiskové konferenci společnosti Honda v rámci pařížského autosalónu 2014 ve čtvrtek 2. října v 16:45 v hale 3.

Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 90 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků