Honda NSX se začne prodávat za rok. K vidění je také Jazz nebo HR-V

Stánek Hondy není pouze o Civicu Type R, přestože tohle auto poutá zřejmě nejvíce pozornosti. K vidění jsou tu také další zajímavé novinky v čele s modelem NSX, který se v Ženevě poprvé ukazuje s logem Honda na kapotě (světová premiéra proběhla pod značkou Acura). Nechybí ale ani nový Jazz, Honda HR-V nebo koncept FCV.

Video | Sportovní auta | Autosalony | Honda | Hybridy

Sériová Acura NSX má premiéru za sebou. Detaily ale stále neznáme

Koncept NSX jsme si mohli poprvé prohlédnout už v roce 2013. Dlouhé čekání na sériovou verzi si údajně vyžádal náročný vývoj. Konečné provedení je nakonec o 79 mm delší a o 25 širší, než tomu bylo u studie.

Základem hybridního pohonu je dvakrát přeplňovaný šestiválec kombinovaný s devítistupňovou převodovkou. Ten roztáčí kola zadní nápravy a to za pomoci jednoho elektromotoru. Další dva se starají o nápravu přední. Přesná čísla týkající se dynamiky a výkonu se ale v tiskové zprávě, kterou najdete pod článkem, nedočtete. Důležitá informace se ovšem týká vstupu na trh. Nové NSX dorazí do showroomů začátkem příštího roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
NSX se v Ženevě představuje pod značkou Honda. Zhruba za rok by už měl být vůz v prodeji. 

O nové Hondě Jazz i HR-V jsme již psali, takže jen ve stručnosti zopakujeme, že obě auta používají stejnou platformu. Jazz dostane pod kapotou motor 1.3 i-VTEC, u HR-V bude na výběr mezi naftovou šestnáctistovkou a benzinovou patnáctistovkou.

Zajímavosti | SUV | Honda

Honda HR-V u nás dostane patnáctistovku a malý diesel

Koncept FCV je vůz, který využívá pro svůj pohon vodík. Navazuje na FCX a FCX Clarity, přičemž světovou premiéru si odbyl na autosalonu v Tokiu minulý rok v listopadu. Kdo považuje podobný vůz za sci-fi, ten se plete. Zhruba na polovinu příštího roku plánuje Honda zahájení prodeje na japonském trhu.

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Honda Accord 2.204
Rok výroby: 2004
Stav: 180 374 km
Cena: 90 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 15 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků