Honda NSX: objednat si ji lze, představí se ale až v roce 2015

Značka Honda začala přijímat závazné objednávky na svůj připravovaný supersport s legendárním označením NSX.

Koncepční studie Honda NSX patřila bezpochyby k nejzářivějším novinkám letošního autosalonu v Ženevě, i když její lesk poněkud zastínily premiéry více méně sériových supersportů Ferrari, Lamborghini a McLaren. Nové kupé od Hondy navazuje na legendární „japonské Ferrari“ Honda NSX vyráběné v letech 1990 až 2005 s motorem uloženým před zadní nápravou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Studie Honda NSX Concept při své premiéře na letošním autosalonu v Ženevě

Také studie nové inkarnace odkazu NSX má motor uprostřed. Jde opět o zážehový šestiválec, jenž je ale tentokrát opatřen přímým vstřikováním benzínu a asistuje mu hned trojice elektromotorů, jeden před převodovkou a dva zbylé na přední nápravě. Studie Honda NSX Concept je dlouhá 4 330 mm a vysoká jen 1 160 mm, takže je oproti svému předchůdci z přelomu tisíciletí o 95 mm kratší a o 10 mm nižší.

Kombi | Sportovní auta | Autosalony | Ženeva 2013 | Honda Civic | Premiéry | Honda | Design

Honda ukázala budoucí NSX a Civic kombi

Podoba sériového provedení zatím známa není a v prodejích se Honda NSX neobjeví dříve než v roce 2015, přesto mohou nadšenci již nyní vozy závazně objednávat. Například ve Velké Británii, kde záloha činí nemalých 5 000 liber (asi 151 000 Kč), této možnosti k dnešnímu dni využilo již více než 20 zájemců.

Honda CR-V 1.597
Rok výroby: 2013
Stav: 77 574 km
Cena: 380 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2008
Stav: 119 041 km
Cena: 115 000 Kč
Honda Civic 2.204
Rok výroby: 2008
Stav: 177 644 km
Cena: 115 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků