Honda NSX: legenda opět na scéně (spy photos)

Po delší odmlce jsme se opět dočkali sady špionážních fotografií zachytávajících připravovanou Hondu NSX, pokračovatele japonské legendy. Oproti minulé generaci, která dělala starosti svým konkurentům celých 14 let, se toho mnoho změní.

Nový model totiž dostane motor uložen za přední nápravou, oproti motoru uloženému uprostřed, což umožní lepší rozložení hmotnosti a kromě toho také uspořádání kabiny 2+2. Co se týká motoru, stále se mluví o zážehovém vysokootáčkovém desetiválci s výkonem kolem 450 koní.

Pokud se Hondě podaří zachovat pohotovostní hmotnost na nízké úrovni, bude mít konkurence v podobě Nissanu GT-R, Lamborghini Gallarda nebo Porsche 911 Turbo o starost navíc. Proč všechno čtyřkolky? Důvod je zřejmý, Honda rovněž vsadila na pohon všech čtyř kol, s důrazem na zadní nápravu. Dosavadní informace říkají, že NSX se má představit veřejnosti někdy v průběhu příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Nová Honda NSX potěší příznivce legendárního supersportu

Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 90 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků