Honda NSX: japonské Ferrari

11 komentářů

Skyline
19. prosince • 9:32

Premyslim, kdy jsem naposled cetl tak tragicky clanek o autech. Pokud by nekoho NSX skutecne zajimalo, pak treba zde:
http://autofun.blesk.cz/pod-lupou-honda-nsx-768/...

asdf
18. prosince • 12:08

Na přelomu 80. a 90. let budil japonský automobilový průmysl dojem, že během několika let převálcuje veškerou konkurenci.Jj, to byly časy. Dnes už jsou zase tam, kam patří - jako druhý housle lowcost lowendu.

Rumprstumpr
19. prosince • 4:52

Osobně jsem "koncerňák" a japonce bych si nepořídil z důvodu servisování....
Mě Pašíka opraví "každej strejda v garáži v každé druhé vesnici" a to celkem dobře,ale puste někoho z těhlech servisáků do Hondy....
Hondy,Mazdy,Alfy atd. může opravovat jen někdo se skušenostmi a těmito auty,jinak je to v prd...,rozhází vám celej motor a japonská spolehlivost je ta tam ......a tak bohužel dopadá 90% japonců v ČR,protože málo kdo vyhledá orig.servis ať už z důvodu ceny či dostupnosti(vypovídá o tom i cena ojetin v porovnání třeba s koncernem)...
Mimochodem NSX je legenda díky své kontrukci a jízním vlatnostem a originalitě(takřka supersport) se nemůže porovnávat s kdejakým Civikem(předem omluva Civikářům-nic proti)....
ať to frčí;-)

Q
20. prosince • 20:24

neni nad erudovany prispevek cloveka s bohatymi zkusenostmi, ze.. vlastnil sem japonsky automobil (Primera SE, rv.97) roky a v podstate nikdy se mi neposralo nic. menil sem spotrebni veci - vyfuk, ramena, brzdy, oleje, filtry a takove ty veci. ceny stejne jak na skodovku, opravi kazdy sikovnejsi opravar stejne jako skodovku (ono je to totiz jednodussi a byvaji rozumne dostupne manualy) takze bych to nevidel tak cerne.
nyni jezdim koncernovym vozem (udajne vyssi stredni) ktery byl kupovan novy, furt se neco sere.. takove drobnosti, ale nastve to - sem tam elektrika (ok, beru, je ji tam asi o deset kilometru vice nez v primere), sem tam RJ (ok, je jich tam asi dvacet, beru), ale ze mi zacne prokluzovat spojka po 80kkm bezneho provozu.. navic u automatu.. to me dostalo. jinak ceny na skodifku plus minus podobne na nove dily, nissan mival vetsinou levnejsi. vrakove dily netusim ty sem neresil.zaverem - je celkem jedno pokud ma automobil na cumacku ladicky, paznaky, picu, lvicka, okridleny sip, vrtuli nebo zamerovac. at si kazdy koupi co je jeho srdci libe. cim vice elektroniky a cim nahamanejsi motor (turba,kompresory atd, downsizing) tim holt zakonite vetsi sance ze se neco posere. dily jsou dnes dostupne na vse, ceny podobne, ceny praci zavisi od servisu. zakladem je mit stesti a trefit dobry kus.

julo9
20. prosince • 14:27

to sú bláboly, som zvedavý ktorý strejda ti opraví tvoju hustokáru v garáži a hlavne nejaký CR diesel daj ešte tú o náhradných dieloch a si jasný

Rumprstumpr
20. prosince • 18:58

pojem každej "druhej strejda" beru jako třeba dostupnost diagnostiky atd.-kabel na Oktávku,Passata atd. má skoro každej kdo má notebook a trochu se zajímá o auta,po osobních zkušenostech s Italy a Japonici to bohužel říct nemůžu....

zdenek
20. prosince • 12:20

Pohádky o tom jak jsou japonci na servis náročný a že koncern spraví každej jouda v garáži jsou fakt úsměvný. Nesmíš si vybírat strejdy co mění akorát olej a destičky a párkrát dělali i rozvoďák na oktávce. Dobrýmu automechanikovi je to jedno, asi tě to překvapí, ale i ten japonskej motor má klikovou hřídel, ojnice a písty, lije se do něj stejný olej a jezdí na ten samej benzín. S vyjímkou specialit jako wankel u Mazdy, přípodně vysokootáčkovejch mrch jako třeba tohle NSX, jsou to stejný motory.

Rumprstumpr
20. prosince • 18:45

Fakt to má taky klikovku a písty???neříkej to bych si nikdy netipnul.... :-)))
Olej a destičky si měním sám.....
Alfa mi točila 7tis.ot/min,Civik taky-není tohle taky vysokootáčkový?- taky si to vybíralo svou daň,nikde sem nepsal o náročnosti servisování,ale o dostupnosti kvalitního servisu,ale když sme v tom tak motor kterej točí 7tis.ot/min bude určitě vyžadovat stejnou údržbu jak TDI,nebo MPI které točí 4-5....:-O
A i ten dobrej mechanik bude luštit na netu jak na to když s tím nemá zkušenost,protože po.rat třeba rozvody je pak celkem drahá sranda...
.

carpediem
18. prosince • 15:12

vysad drogy..

HONDA NSX (EXTENDED VER.)
18. prosince • 9:29
Ayrton Senna - Honda NSX
18. prosince • 9:28

Doporučujeme

Články odjinud