Honda NSX dostala 10 chladičů. Motor potřebuje tři, převodovka dva

Na novou Hondu NSX čeká řada fanoušků jako na smilování. Sériová verze má světovou premiéru už za sebou, ale to neznamená, že víme o tomto autě úplně všechno. Například se stále neví přesné parametry o výkonu hybridního ústrojí a dynamických vlastnostech. Dnes se Honda připomněla další tiskovou zprávou, ve které dále přibližuje techniku vozu. Ne, neradujte se, výkon stále neznáme.

Premiéry | Sportovní auta | Honda | Autosalony | Ženeva 2015

Honda NSX se začne prodávat za rok. K vidění je také Jazz nebo HR-V

Honda slibuje extrémně tuhou karoserii, a to díky tomu, že základ kombinuje hned několik materiálů. Je totiž sestaven z hliníkových slitin, vysokopevnostní oceli a celek uzavírá karbonová podlaha. Navíc automobilka připravila speciální technologii odlévání, takže výsledné díly jsou ještě pevnější.

Testy | Hatchbacky | Honda | Honda Civic

Honda Civic Sport 1.8 i-VTEC: Než dorazí Type-R

Honda NSX dostala propracovanou aerodynamiku, která je nejlepší v dané třídě, ale která se obešla bez aktivních prvků. Testovalo se například ve větrném tunelu v Ohiu na modelu zmenšeném na čtyřicet procent velikosti reálného auta, nicméně tento model měl všechny detaily včetně dílů pod kapotou.

Japonská automobilka opět potvrdila přítomnost benzinového přeplňovaného šestiválce o objemu 3,5 litru. Ten bude používat přímý i nepřímý vstřik a přímo na jeho klikovou hřídel bude napojen zadní elektromotor a následně pak devítistupňová automatická převodovka. Další dva motory najdeme u přední nápravy.

Technika | Sportovní auta | Honda | Hybridy

Nová Honda NSX se ukázala na první fotografii

Uchladit celý tento „cirkus“ dá zjevně poměrně dost práce. Na novém NSX tedy napočítáme dohromady deset chladičů. Hned tři se vážou na motor, další dva potřebuje převodovka, chladit se musí také přední elektromotory i ten zadní. A aby toho nebylo málo, jsou zde ještě dva mezichladiče stlačeného vzduchu.

Doufejme, že až bude Honda vydávat další tiskovou zprávu na téma techniky nového NSX, dočkáme se také několika základních čísel. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Honda Accord 2.354
Rok výroby: 2006
Stav: 158 923 km
Cena: 120 000 Kč
Honda Jazz 1.339
Rok výroby: 2009
Stav: 112 576 km
Cena: 115 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2009
Stav: 120 888 km
Cena: 120 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků