Honda NSX dorazí nejen jako ostřejší Type-R, ale také jako roadster

Honda rozjíždí produkci svého modelu NSX pozvolna. Nejprve se začala prodávat „za velkou louží“ a v těchto dnech se hybridní supersport pomalu dostává také do Evropy. Už teď má ale japonská automobilka velkolepé plány, jak svůj model dále rozšiřovat.

Zajímavosti | Elektromobily | Sportovní auta | Sport | Hybridy | Honda

Honda přiveze na Pikes Peak tři speciály NSX. Jeden bude na elektřinu

Už před časem se hodně mluvilo o ještě ostřejší verzi Type-R, která je prakticky hotovou věcí. Přijít by měla o složitý a těžký hybridní systém (nová NSX váží 1725 kg), takže se bude spoléhat výhradně na šestiválec 3,5 l se dvěma turbodmychadly a kompaktní elektromotor mezi převodovkou a spalovacím motorem.

Odstraněním dvou elektromotorů vpředu a sady akumulátorů by měla hmotnost klesnout minimálně o 150 kilogramů. Další kila automobilka ušetří na výbavě a interiéru, celkově by měl model Type-R zhubnout až o 250 kilogramů.

Byznys | Kupé | Hybridy | Honda

Výroba nové Hondy NSX začne v dubnu. Evropa se dočká na podzim

Dalším derivátem by se měl v budoucnu stát roadster. Automobilka prý od začátku vyvíjela svůj model s tím, že neskončí jen u jednoho modelu. Logicky se proto nabízí verze bez střechy, která by se v některých částech světa mohla těšit velké oblibě. Zároveň v průběhu času NSX postupně zvyší výkon motoru tak, jak to můžeme vidět například u současné generace Nissanu GT-R.

Honda Jazz 1.198
Rok výroby: 2009
Stav: 50 860 km
Cena: 110 000 Kč
Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 95 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 104 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 66 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků