Honda NSX dorazí nejen jako ostřejší Type-R, ale také jako roadster

Honda rozjíždí produkci svého modelu NSX pozvolna. Nejprve se začala prodávat „za velkou louží“ a v těchto dnech se hybridní supersport pomalu dostává také do Evropy. Už teď má ale japonská automobilka velkolepé plány, jak svůj model dále rozšiřovat.

Zajímavosti | Elektromobily | Sportovní auta | Sport | Honda | Hybridy

Honda přiveze na Pikes Peak tři speciály NSX. Jeden bude na elektřinu

Už před časem se hodně mluvilo o ještě ostřejší verzi Type-R, která je prakticky hotovou věcí. Přijít by měla o složitý a těžký hybridní systém (nová NSX váží 1725 kg), takže se bude spoléhat výhradně na šestiválec 3,5 l se dvěma turbodmychadly a kompaktní elektromotor mezi převodovkou a spalovacím motorem.

Odstraněním dvou elektromotorů vpředu a sady akumulátorů by měla hmotnost klesnout minimálně o 150 kilogramů. Další kila automobilka ušetří na výbavě a interiéru, celkově by měl model Type-R zhubnout až o 250 kilogramů.

Kupé | Byznys | Honda | Hybridy

Výroba nové Hondy NSX začne v dubnu. Evropa se dočká na podzim

Dalším derivátem by se měl v budoucnu stát roadster. Automobilka prý od začátku vyvíjela svůj model s tím, že neskončí jen u jednoho modelu. Logicky se proto nabízí verze bez střechy, která by se v některých částech světa mohla těšit velké oblibě. Zároveň v průběhu času NSX postupně zvyší výkon motoru tak, jak to můžeme vidět například u současné generace Nissanu GT-R.

Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Honda Accord 2.204
Rok výroby: 2004
Stav: 180 374 km
Cena: 90 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků