Honda navyšuje produkci modelu Fit/Jazz

Na americkém trhu se dlouhodobě přestává dařit klasickým americkým vozům a ke slovu se dostávají zahraniční výrobci, kteří si už na tomto kontinentu získali velmi dobré renomé. Mezi tyto automobilky patří nepochybně i Japonská Honda, která má na tamním trhu celkem stabilní zázemí.

Současná generace modelu Fit (u nás Jazz) se v Americe prodává již něco přes dva roky a od svého uvedení se vůz potkal s nečekanými prodejními výsledky. Od letošního ledna stouply prodeje tohoto vozu v porovnání se stejným obdobím v roce 2007 o překvapivých 64 procent, a tak musí automobilka navýšit výrobu ze současných 60 tisíc na 80 tisíc ročně.

Honda Fit si svou oblibu získala zejména svou nízkou spotřebou a spolehlivou technikou za rozumnou cenu. V současnosti se chystá nová generace tohoto modelu, která se na severoamerickém trhu objeví již příští rok.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Nová Honda Fit
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2009
Stav: 120 888 km
Cena: 115 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2008
Stav: 99 796 km
Cena: 205 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2010
Stav: 176 486 km
Cena: 204 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek