Honda nabízí v Německu speciální verzi modelu CR-V pro taxikáře

Japonská automobilka Honda přichází na německý trh s novou akční nabídkou pro kompaktní SUV CR-V, které je přímo uzpůsobeno pro tamní taxíkáře. Speciální Honda CR-V se od běžné verze liší především charakteristickým béžovým lakem a střešním označením taxi. Uvnitř pak nalezneme vestavěný taxametr, mírně upravenou středovou konzoli, speciální alarm a přídavné osvětlení.  

Taxikářskou CR-V pohání relativně úsporný 2,2 litrový vznětový agregát i-CTDi s výkonem 140 koní a maximálním točivým momentem 340 Nm dosahujícím už při 2 000 ot./min. Výkon z motoru je přenášen na kola přes šestistupňovou manuální převodovku. Zájem u taxikářů hodlá automobilka vzbudit především kombinovanou spotřebou 6,5 l/100 km, dostatečným prostorem a vysokým komfortem. V neposlední řadě svou roli sehrává i poměrně nízká pořizovací cena 19 990 eur (zhruba 485 000 Kč).

Klepněte pro větší obrázek
Honda CR-V pro taxikáře
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Honda Accord 2.204
Rok výroby: 2004
Stav: 180 374 km
Cena: 90 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků