Honda nabízí v Německu speciální verzi modelu CR-V pro taxikáře

Japonská automobilka Honda přichází na německý trh s novou akční nabídkou pro kompaktní SUV CR-V, které je přímo uzpůsobeno pro tamní taxíkáře. Speciální Honda CR-V se od běžné verze liší především charakteristickým béžovým lakem a střešním označením taxi. Uvnitř pak nalezneme vestavěný taxametr, mírně upravenou středovou konzoli, speciální alarm a přídavné osvětlení.  

Taxikářskou CR-V pohání relativně úsporný 2,2 litrový vznětový agregát i-CTDi s výkonem 140 koní a maximálním točivým momentem 340 Nm dosahujícím už při 2 000 ot./min. Výkon z motoru je přenášen na kola přes šestistupňovou manuální převodovku. Zájem u taxikářů hodlá automobilka vzbudit především kombinovanou spotřebou 6,5 l/100 km, dostatečným prostorem a vysokým komfortem. V neposlední řadě svou roli sehrává i poměrně nízká pořizovací cena 19 990 eur (zhruba 485 000 Kč).

Klepněte pro větší obrázek
Honda CR-V pro taxikáře
Honda Jazz 1.198
Rok výroby: 2009
Stav: 50 860 km
Cena: 115 000 Kč
Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 100 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 104 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků