Honda Micro Commuter: produkční verze zvládne ujet 59 kilometrů

Minulý rok Honda představila na tokijském autosalonu studii s názvem Micro Commuter Concept. Na rok příští má svou premiéru naplánovanou produkční verze, která bude dlouhá 2,5 m, široká 1,25 m a vysoká 1,45 m. O pohon se postará vzadu umístěný elektromotor o výkonu 15 kW ve spolupráci s lithium-iontovým akumulátorem. Maximální rychlost činí 80 km/h, na jedno dobití ujedete necelých 60 kilometrů.

Pokud Honda Micro Commuter dorazí do Evropy, postaví se proti Renaultu Twizy. Na rozdíl od něj má interiér uspořádaný tak, že se dopředu vejde dospělý cestující a dozadu dvě děti. To aby dámy mohly vyrážet na nákupy i se svými ratolestmi. Do budoucna se ovšem počítá i s jinými verzemi karoserie. Za zmínku stojí také přístrojový štít. Na jeho místě najdete tablet. Ekologové budou mít z tohoto vozítka určitě radost, nemůžeme se ovšem zbavit jedné otázky. Bavíme se ještě pořád o „automobilech“? 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Honda CR-V 1.597
Rok výroby: 2013
Stav: 77 574 km
Cena: 380 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2008
Stav: 119 041 km
Cena: 115 000 Kč
Honda Civic 2.204
Rok výroby: 2008
Stav: 177 644 km
Cena: 115 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 8 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků