Honda má nový koncept NeuV, což je automatický "přepravník" lidí

Japonský výrobce pracuje na zajímavém konceptu. Vůz s krabicovým vzhledem se má postarat o váš přesun z místa A do místa B, aniž byste museli řídit.

Honda toto vozítko popisuje jako automatizované elektrické "přibližovadlo". Úkol konceptu je jednoduchý. Má vás dostat z bodu A do bodu B. I proto si zřejmě designéři tolik nevyhráli s exteriérem. Ten moc nepřipomíná vůz, ale spíše krabici.

Zajímavosti | Elektromobily | Honda | Design

Novinka od Hondy: Malý elektromobil vyrobený pomocí 3D tiskárny

Obsahovat má sadu technologií umělé inteligence, které Honda nazývá "emoce motoru". Ty mají umožňovat vozu uměle vytvářet své vlastní emoce. Co to přesně znamená, neví asi zatím skoro nikdo. Automobilka pouze říká, že systém vytváří nové možnosti pro lidskou interakci a novou hodnotu pro zákazníky.

Zatím Honda naservírovala jen vizualizaci nového počinu. Oficiální premiéru zažije koncept v lednu příštího roku během výstavy CES. 

Klepněte pro větší obrázek

Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 90 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků