Honda konečně začala prodávat kompresor pro CR-Z

Automobilka Honda začala na americkém trhu oficiálně nabízet jako originální příslušenství kit na montáž kompresoru do hybridního kupé Honda CR-Z. Proč tak pozdě? Jak už asi víte, tento model se velmi špatně prodával a na našem trhu (i v celé Evropě) už definitivně skončil.

Možná právě absence výkonu stála za neúspěchem jinak zajímavého nápadu. Hybridní patnáctistovka o celkovém výkonu 97 kW (132 k) je prostě na sportovní kupé s pohonem předních kol málo. To teď ale může vyřešit oficiální kit od Honda Performance Development.

Video | Hatchbacky | Honda

Honda láká na nový Civic Type-R, pomáhá si falešným zvukem

Za v přepočtu asi 110 000 korun dostanou zákazníci vedle mechanického kompresoru také vstřikovače s vyšším průtokem, mezichladič, filtr sání s vyšší propustností a upravenou řídící jednotku. Celý kit má zvednout výkon na mnohem zajímavějších 147 kW, tedy pěkně kulatých 200 koní.

Honda k tomu ještě nabízí poctivý samosvorný diferenciál a zesílenou spojku. Pokud tedy máte CR-Z s manuální převodovkou (pro automat CVT kit nelze objednat), přijde vám pomalé a chcete se ho zbavit, není nic jednoduššího než si prostě koupit tenhle originální kompresor. Rázem máte úplně nové auto.

Klepněte pro větší obrázek

Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Honda Accord 2.204
Rok výroby: 2004
Stav: 180 374 km
Cena: 90 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků