Japonci jedou stále na své strategii pajcování, což znamená trvalou technickou a technologickou zaostalost 10-15let. Když v roce 2003-4 dal vw do série benzínový přímovstřikový turbomotor dalo se odhadnout, že nejdříve kolem roku 2014-2015 se tyto motory objeví u japonců. A skutečně. Uplynulo deset let a japonci s velkým halasem s těmito motory vstupují na trh. PS.Mazda trapně s ekvivalentem 2,0FSI, který se dával do oktávií kolem roku 2004.Japonci jsou trapáci. Jejich počínání může obdivovat jenom totální mimoň.
"Perfektní názor".První motor s přímým vstřikováním benzínu uvedlo Mitsubishi, myslím v Galantu, v roce 1996. Pak se probudil teprv nějakej VW.
Ano, byla to ale carisma, tuším 1,8 GDI (nechce se mi to ale hledat, tak ruku do ohně za to označení nedám ...)
Omlouvám se všem ..... Takovýho vola aby člověk pohledal :-)
To snad ne. Ať zůstane u kvalitních atmosfér a normálních obsahů. Bojím se, že za 10 let budou v bazarech jen Mazdy a zbytek turbokrámů s mikroobsahama bude nepojízdnej. Už dnes se u tradičních benzínových aut jako je Honda a Subaru sežene nafta, ročníku cca 2010, bez problémů celkem levně, ale bezproblémový benzíny jsou o dost dražší a je jich málo.
Myslím že Honda všem opět ukáže jak se to má dělat ...... tak jako s nafťákem ... ;-)
:)))))))))
Suzuki má taky jen atmosféru.co chystají do nové Vitary nevím..
toyota uz tiez dava benzinove turba ?
Jistě, dvoulitr mají hotový a začali jej vloni dávat do Lexe, a menší objemy mají následovat letos.
sysel: tak ten motor je spíš od mercedesu než vlastní
Ale prdlajz, Mercedes dodává motory Infiniti.http://www.lexus.cz/lexus-today/news-events/N... ...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.