Honda Jazz/City (1981-1986): Hudební jméno nepatřilo jen MPV

11 komentářů

lamal_SK
1. března • 13:46

Skarede, ale parametre turba famozne...´´ Přední náprava využívala příčná i podélná ramena a tradiční vzpěry McPherson, zadní pak pouze příčná a vzpěry. ---- Tvrdší podvozek stále s nezávislým zavěšením všech kol používal na obou nápravách stabilizátory ´´ Zas nezavisle zavesenie vsech kol s iba podelnymi ramenami v zadu ? :-Oopat nezavisle zavesene len predne kola šmarja... des

lamal_SK
2. března • 20:23

to len opisujete info resp cele clanky do bodky, ciarky zo sveta motorov ? ziadne Vase vlozenie sa do toho ? tak jo ... :-/

Václav Holec
8. března • 4:09

Články vychází vždy z několika zdrojů a jsou mým autorským dílem.

JirkaK
1. března • 19:18

zadní pak pouze příčná a vzpěry
"opat nezavisle zavesene len predne kola"
Viděl jsi vůbec někdy nějaké auto zespodu?????

lamal_SK
2. března • 20:19

to iste by som sa ja rad spytal teba :-Dked ma len podelne ramena, to znaci, ze nema aj priecne ale podelne spojene s torzkou...

Václav Holec
8. března • 4:04

Jenomže Honda City/Jazz žádnou torzní příčku vzadu neměla...

Václav Holec
1. března • 16:10

Doslovná citace ze Světa motorů, číslo 42, ročník 1985: Všechna kola nezávisle zavěšena, přední na předních příčných a podélných ramenech a vzpěrách McPherson, vzadu na spodních příčných ramenech a vzpěrách. Toť ode mne vše.

Fantomas
1. března • 14:32

Pro mě je děs, když někdo rozděluje slova na kousky.
Co znamená slovo zadu? Napsal jsi ho, tak určitě víš co znamená.

lamal_SK
2. března • 20:17

fan tomasventilátor tomashajzlový ventilátor

Václav Holec
8. března • 11:31

Vaše urážky diskutérů jsou trapné.

Václav Holec
1. března • 16:10

:-)

Doporučujeme

Články odjinud