Honda Jazz s novým paketem Si pro Evropu

Prakticky stranou zájmu odborné veřejnosti se na stánku značky Honda v Ženevě představila speciální série modelu Jazz určená výhradně evropským zákazníkům.

Speciální edice Hondy Jazz nese označení Si a je připravena exkluzivně pro evropské příznivce značky Honda. Minivozu se pokouší vtisknout sportovnější povahu, vyznačuje se nejen upravenou karoserií a vylepšeným interiérem, ale také tužším podvozkem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda Jazz ve sportovně střižené edici Si

Na první pohled si na edici Jazz Si všimneme sady aerodynamických doplňků sestávající z nových nárazníků, prahových nástavců a sady šestnáctipalcových litých ráfků s nízkoprofilovými pneumatikami. Interiér má být opatřen sportovními sedadly vpředu a věncem volantu a hlavicí řadicí páky potaženými kombinací hladké a perforované kůže se stříbřitým stehováním.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Novinka od Hondy se vyznačuje nejen "ostrými" detaily, ale také sportovně odladěným podvozkem

Jak jsme naznačili již výše, na rozdíl od většiny podobných staveb Honda Jazz Si dostala také přepracované naladění podvozku s tužšími tlumiči pérování, tlustším stabilizátorem na přední nápravě a novými programy elektrického posilovače řízení a stabilizačního systému.

Honda | Hybridy

Honda k nám přiváží facelift modelu Jazz a nový Jazz Hybrid

O pohon se stará standardní zážehový čtyřválec 1,4 i-VTEC s výkonem 100 koní (74 kW), jenž vozu Honda Jazz Si v kombinaci s manuálně řazenou pětistupňovou převodovkou umožňuje dosáhnout nejvyšší rychlosti 182 km/h. Nová Honda Jazz Si bude na evropských trzích k dostání koncem letošního léta. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Honda Accord 2.204
Rok výroby: 2004
Stav: 180 374 km
Cena: 90 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 5 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků