Honda Jazz Hybrid pro Evropu již v Paříži

Honda zveřejnila první informace a snímky k „euroverzi” hybridního Jazzu. Máme navíc i scan uniknuvší brožury japonského provedení.

Hybridní Jazz Hybrid není žádnou průlomovou novinkou, již nějaký ten pátek víme, že ještě letos dorazí na japonský trh pod tamním označením Fit. Neznali jsme ale mnoho detailů a především nebylo jasné, zda a případně kdy se hybridní „džezík” objeví i v Evropě. Nyní je to jasné, Honda Jazz Hybrid se oficiálně představí na blížícím se autosalonu v Paříži a do prodejů se dostane již jako vůz modelového roku 2011. V Evropě tak bude Jazz Hybrid k mání od počátku příštího roku, ale v USA zřejmě ostrouhají.

Nejmladší člen hybridní rodiny vozů Honda pod svojí kapotou hostí zážehový čtyřválec s objemem 1,3 l doplněný automatickou převodovkou s plynulou změnou převodu a vloženým elektromotorem. Stejná soustava se přitom nachází i na palubě většího modelu Insight. Žádné konkrétní parametry zatím nemáme k dispozici, nečekejme však žádné výraznější odchylky od Insightu.

Spolu se snímky a základními informacemi k evropskému Jazzu Hybrid unikly do éteru také kopie brožury verze Honda Fit Hybrid určené pro japonský trh. Z nich se můžete pokusit vyčíst i ony technické parametry, které jsou k vidění na poslední stránce, samozřejmě v japonštině...

Pojďme ale zpět k evropskému provedení. Ty se od standardního Jazzu s konvenčními pohonnými jednotkami se Jazz Hybrid na první pohled liší novou maskou chladiče a přepracovaným předním nárazníkem, přední i zadní sdružené svítilny byly rovněž pozměněny. Soudě podle mála uvolněných snímků ponese evropská verze tohoto modelu prosklenou panoramatickou střechu a připlatit si bude možno za speciální metalizovaný lak Lime Green, to aby bylo vidět, o jak ekologický model se jedná.

Prodejní cena by měla být s ohledem na použité pohonné ústrojí relativně nízká. Pohybovat se bude okolo 1,6 milionu jenů, což je prostým přepočtem podle stávajících kurzů zhruba 15 100 eur, realita v našich podmínkách by nemusela být příliš odlišná.

Na konkrétnější údaje si musíme počkat do chvíle, kdy budou do otevření pařížského autosalonu zbývat již jen dny.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda Jazz Hybrid oficiálně i neoficiálně
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 90 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků