Honda Jade: Civic kombi přijíždí, k nám naštěstí nikoli

Automobilka Honda obohacuje nabídku šestimístných MPV o nový model Jade. Určen je ale výhradně pro Čínu…

Na letošním dubnovém autosalonu v Šanghaji představila značka Honda studii Jade Concept, která se nyní stává skutečností. A v porovnání se zeleně zbarveným konceptem novinka nakonec mnoho krásy nepřibrala. Jde o MPV nižší střední třídy, jež se bude vyrábět v dílnách partnerské automobilky Dongfeng. Nový model Jade stojí na podlahové plošině aktuální generace modelu Honda Civic, což dobře napovídá již pojetí přední části karoserie.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Svůj technický základ v aktuální generaci řady Civic nové MPV Jade nezapře

Interiér se však vyznačuje použitím šesti samostatných sedadel ve třech řadách. Sedadla prostřední lze v případě potřeby sklápět i předklápět směrem vpřed na způsob u nás dobře známého konceptu Magic Seats, zatímco ta zadní můžete sklápět do roviny zavazadlového prostoru.

Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 195 000 Kč
Honda CR-V 1.997
Rok výroby: 2010
Stav: 83 304 km
Cena: 270 000 Kč
Honda Accord 2.204
Rok výroby: 2004
Stav: 180 374 km
Cena: 95 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků