Honda Insight bude ve své nové generaci ještě hospodárnější

Podle tvrzení Hondy má časem její probíhající výzkum na poli hybridní soustavy se zřetelem k optimalizaci režimu start-stop vyústit v další citelné snížení spotřeby paliva. Recept je jednoduchý: stávající generace modelu Insight není obvykle schopna během jízdy zhasnout svůj zážehový motor na dobu delší než 30 s, v blízké budoucnosti, naznačené již produkčním typem Honda Jazz Hybrid, se má tento limit posunout na 90 s.

V případ Insightu, který jsme mimochodem letos testovali,se má jednat o součinnost řady prvků celé pohonné soustavy, která již nebude tak zranitelná v extrémních podmínkách typu plného vytížení nebo tropickém podnebí. Pánové od Hondy totiž mají ve svém úmyslu zasáhnout i do závěsů kol včetně odladění zpětných rázů pružin, ramen a geometrie. Kromě úspory energie mají tyto úpravy zajistit také „zlepšený komfort a stabilitu jízdy“.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Současná Honda Insight v našem letošním testu
Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 90 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků