Honda Insight 2011: modifikace pro nový rok

O Insight na našich silnicích zatím příliš nezavadíte, k mání u nás ale je, o čemž svědčí i náš nedávný test jeho současného provedení. Možná i proto vás bude zajímat informace, že jeho evropská verze prošla pro modelový rok 2011 menší omlazovací kúrou.

Podle výrobce se změny soustředily na výtky zákazníků a novinářů, jež dosud nejčastěji směřovaly k jízdním vlastnostem a komfortu. Závěsy kol byly proto přepracovány a pérování i tlumení nově odladěny. Na některých trzích přibude v nabídce špičkové provedení EX s koženým čalouněním, vestavěnou navigací a hands-free sadou. Ke zvýšení atraktivity má přispět nabídka barevných odstínů obohacená o laky Dynamic Blue Pearl a Carnelian Red Pearl.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda Insight 2011
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2009
Stav: 120 888 km
Cena: 115 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2008
Stav: 99 796 km
Cena: 205 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2007
Stav: 126 640 km
Cena: 165 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman | 3 příspěvky
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků