V současné době vybírám nové auto manželce. Přestože jsou ceny nového HRV jinde než by mohly ( a měly ) být, dalo by se o tom autě uvažovat. Otřesné jsou zadní světla - i když uznávám, že se někomu mohou líbit. Co mě ale vede k jednoznačnému vyškrtnutí tohoto auta ze seznamu "kandidátů" na koupi je to, že automat je CVT. A to cpou do svých aut i další japonci - Toyota, Mitsubishi, Nissan...... Japonci asi při zemětřesení před několika lety utrpěli otřesy mozků, jinak si to nedokážu vysvětlit. Po zkušenostech - CVT nebrat !!! :-(:-(:-(
Sabotér odvedl v Hondě vynikající práci. Zaslouží velké odměny...
Ceny jsou klasické.Honda.To mě neurazi.Co mě urazí je fakt že na prodejně stojí 10 aut.Z toho 9 CRVecek a 1 Civic.A když Evropa totálně zmagorela z dražších zravejsich méně praktictejsich SUV tak pro mě srdcova záležitost Honda pomalu magori taky.Možná by bylo lepší EU opustit aby se nezesměšňovala ještě víc a ja se mohl vymlouvat.Ať vyrábí tyhle typy aut ale proč proboha nenabizi sportovní dnes už doplňkové modely??!!! TYPE-R je sice super ale masy to nepřitáhne. Sportovni sedan s motorama napr. Design je taky vec kterou by mohli sjednotit.Na jedné straně globální modely jako CRV JAZZ(FIT) HRV a na druhé straně 3 rozdílné modely midsize sedan US ACCO ACU TLX a SPIRIOR. Ani jedna platforma neni v EU.Neco uz se sice deje VTEC TURBO po 10 letech za konkurenci prichazeji designove studie ukazuji zlepseni.Tak snad se za 10 let neceho poradneho dockame.Tak hodně zabavy s HRV preji dámy.
Tipoval jsem 430 za benzin s aut. klimou.Každopádně to podle prodejů HRV v USA vypadá, že fabrika v Mexiku, odkud se má do Evropy dovážet nestíhá.Takže asi dostali jasný rozkaz - nesmíte v Evropě nic prodat !Podle toho nastavili ceny.Buď začně Honda dělat nový jazz a HRV v Anglii, upraví cenu, daji turbo atd.Nebo se z Evropy zcela stáhnou. Nějakou jinou variantu v dlouhodbém pohledu nevidím.
Pominu-li ceny + vyšší pojistky u těchto vozů (což zákazníci nepominou), tak hr-v je mimo evropskou mísu i tak. Tento atmo benzín do tohoto auta? Okrajová záležitost. Zato diesel vypadá, že se k tomu celkem hodí. Jenže za tyto prachy bez možnosti automatické převodovky? V Evropě ne. Už v minulosti byl problém s automatem pro diesel cr-v a nepoučili se. A že jim chyběl svědčily následné reklamy, že už ho mají. A to bylo v ČR, zemi manuálů zaslíbené. Škoda, o vážného konkurenta ostatním méně.
Tak bohužel se stalo to co jsem trochu očekával. Obě auta jsou cenově úplně mimo, tak asi o 100 000Kč. Takže ze štiky v rybníce malých SUV ( HRV ) se stal pohrobek. Škoda ale s touto cenovou politikou Honda Evropu určitě nedobude.
Naprostý souhlas. Začínat v ČR s cenou na hranici 470.000,- u takto malého Crossoveru s atmo 1.5 může vymyslet jen marketingově naprosto dutá palice. A to se nebavím o ceně v kontextu výbavy Executive, ta je úplně mimo realitu. Chtít za takového prcka s dýchavičnou naftou 670.000,- je úlet roku. Tomu se člověk už ani nemůže zasmát, to je k pláči k jaké absurdnosti to Japonci dotáhli. Hlavou jsem kroutil nad ceníkem Mazdy CX-3, ale tohle Mazdu s přehledem zadupe do cenozemě.
Shimi musim len suhlasit,bohuzial je to tak.Vidim to rovnako,ale mozno im to po case "dojde"a tieto strasidelne ceny daju do reality.
Totalne mimo misu ceny!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.